Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، جواد وطن خواه سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهر خودرو درباره شرایط فعلی این تیم اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه مدیریت استانی و شهری پیگیر مشکلات تیم هستند. در این بین  فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و  اصولی رئیس هیئت فوتبال نیز هر روز مسائل مختلف و مربوط به تیم را پیگیری می‌کنند و جلسات مختلفی را  با من و رحمتی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در شرایط فعلی قرار است کمک‌هایی به تیم انجام شود تا وضعیت مالکیت تیم مشخص شود. باید از کلائی شهردار مشهد و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و همچنین نمایندگان محترم مجلس به ویژه  پژمانفر و قاضی زاده نیز قدردانی کنم که حمایت خوبی را از مجموعه تیم انجام دادند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهرخودرو افزود: از هواداران محترم و علاقه‌مندان به فوتبال در مشهد و خراسان درخواست دارم تا با صبر و حوصله مسائل را پیگیری کنند و مطمئن باشند که کسی در استان خراسان رضوی اجازه نخواهد داد تا این تیم خدای نکرده بدون حمایت کارش پیش برود. در همین چند روز اخیر نیز بسیاری از مشکلات تیم با توجهی که مدیران استانی و شهری داشتند حل و فصل شده است و به لطف خداوند و عنایت امام رضا (ع) اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی خود عمل نکرد 

او درباره شکایت از باشگاه پرسپولیس نیز گفت: این موضوع مربوط به گذشته است و مدیران شهرخودرو و باشگاه پرسپولیس توافقاتی را بر سر انتقال یحیی گل محمدی به انجام رسانده بودند، اما متاسفانه به  این توافقات از سوی باشگاه پرسپولیس عمل نشد و بند‌هایی در قرار داد وجود دارد که باشگاه پرسپولیس به آن‌ها بی توجهی کرده است و ما از طریق ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نیز این شکایت را انجام دادیم و حکم هم گرفتیم، اما بازهم آن‌ها به  تعهدات خود عمل نکردند.

 شکایت از پرسپولیس در ای اف سی رسیدگی می شود 

وطن خواه ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که برای مجموعه شرکت شهرخودرو به وجود آمد ما نیز تصمیم گرفتیم تا برای بازپس گیری مبالغی که از پرسپولیس می‌خواستیم به آن‌ها مهلت بدهیم، اما بازهم به این مهلت توجه نکردند و حتی ما زمان بیشتری را هم در نظر گرفتیم، اما گویا عزمی برای پرداخت طلب ما از سوی باشگاه پرسپولیس وجود نداشت و امروز نیز وکیل باشگاه شهرخودرو شکایت ما را به afc ارجاع داد تا در آنجا در خصوص این طلب تصمیم گیری شود.

باشگاه ها برای جذب بازیکنان  نباید حرکت غیر اخلاقی انجام بدهند 

او درباره شایعات جدایی بازیکنان تیم شهر خودرو گفت: برخی از بازیکنان ما پیشنهاداتی را از تیم‌های مختلف داشتند و دارند، اما این موضوعات را باید در حوزه فنی بررسی کنیم. همانطور که سرمربی تیم ما نیز به درستی به آن اشاره کرده است، اگر باشگاهی قصد به خدمت گرفتن بازیکنی از تیم ما را دارد به طور حتم باید با باشگاه مکاتبه کند نه اینکه در حرکتی غیر اخلاقی با بازیکن تحت قرار داد ما تماس بگیرد.

بحث انتقال بازیکنان شهر خودرو به پرسپولیس  خنده دار است 

سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهرخودرو اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود ما با باشگاه پرسپولیس بر سر جدایی برخی از بازیکنان در قبال دریافت طلبمان مذاکره کرده ایم اصلا صحت ندارد. این حرف بسیار خنده دار است و بازیکنی از تیم ما به پرسپولیس منتقل نخواهد شد.

رحمتی نفرات مدنظرش را به باشگاه شهر خودرو داده است 

او درباره جذب نفرات جدید و تقویت تیم در نیم فصل دوم  افزود: باید از مهدی رحمتی تشکر ویژه داشته باشم که با تمام توان هم در حوزه فنی و هم در بخش حل مشکلات تیم حرکت می‌کند و این مشخص می‌کند که رحمتی چقدر با این تیم و شهر همراه است. به طور حتم تیم ما در نیم فصل دوم نیاز به تقویت دارد و رحمتی نیز برخی نفرات مدنظرش را به ما اعلام کرده است و ما نیز در حال رایزنی هستیم تا نفراتی که او می‌خواهد را جذب کنیم.

وطن خواه گفت: ما از عملکرد تیم با توجه به شرایطی که داشته است رضایت کامل داریم. هواداران ما نباید فراموش کنند که نفرات زیادی را در ابتدای فصل به دلایلی از دست دادیم و تیم امسال را نباید با تیم فصل گذشته مقایسه کنند هر چند که همین تیم با همین نفراتش عملکردشان عالی بوده است و نسبت به نیم فصل اول لیگ قبل فقط ۳ امتیاز کمتر کسب کردیم که به طور حتم در نیم فصل دوم نتایج بهتری را به دست می آوریم.

بیشتر بخوانید

وطن‌خواه، سرپرست باشگاه شهرخودرو شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه شهرخودرو باشگاه پرسپولیس نیم فصل دوم باشگاه شهر شهر خودرو وطن خواه تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا

اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، تجمع می کنند.

اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، تجمع می کنند.

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مشهد مقدس در محکومیت عملکرد شنیع آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین

 

اجتماع دانشجویان و دانشگاهیان استان خوزستان در محکومیت تعرض به دانشجویان و اساتید حامی فلسطین در آمریکا

 

تجمع دانشجویان و دانشگاهیان تبریز در حمایت از دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین در جهان

 

اجتماع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای شهید بابایی قزوین

 

تجمع دانشجویان دانشکده شاهد در پی اعتراض به دستگیری دانشجویان آزاده‌خواه در آمریکا و دولت های غربی

 

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران

اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نزجار از نقض آزادی بیان توسط کشور مدعی آزادی برگزار می شود

این تجمع یکشنبه ۹ اردیبهشت ، بعد از نماز ظهر در مقابل سر در دانشکده پزشکی برگزار خواهد شد.

 

 

دیگر خبرها

  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها