Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری و رایزنی‌های فدراسیون کشتی، محرومیت طالب نعمت‌پور قهرمان کشتی فرنگی جهان به ۸ سال کاهش یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پس از پیگیری و رایزنی‌های فدراسیون کشتی در مورد محرومیت مادام العمر طالب نعمت‌پور از اتحادیه جهانی کشتی، محرومیت این کشتی‌گیر لرستانی کشورمان به 8 سال کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی محرومیت طالب نعمت‌پور دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان جهان در سال 2013 و بازی‌های آسیایی در سال 2010 و دارنده 3 مدال طلا، نقره و برنز قهرمانی آسیا در تاریخ 15 خردادماه 1401 به پایان خواهد رسید و این کشتی‌گیر اسبق کشورمان که دارای توانایی‌های بالای فنی نیز می‌باشد می‌تواند پس از این تاریخ مربیگری کشتی را آغاز نماید.

سنندج میزبان مسابقات انتخابی تیم کشتی نوجوانان می‌شودتیم ملی با 2 کشتی‌گیر در رم/ مهربان: منتظر نظر پزشک و وضعیت دست امین طاهری می‌مانیم

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی طالب نعمت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد