Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:09:47 GMT

آرام‌ترین روز یاغی سال‌های گذشته پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۶۸۳۸

بهروز رهبری فرد دوست صمیمی علی انصاریان بود که هنوز نتوانسته با درگذشت رفیق قدیمی اش کنار بیاید.

به گزارش "ورزش سه"، بهروز رهبری فرد امروز خیلی بی سر و صدا در پست دفاع راست تیم منتخب سرخابی بازی کرد و جالب اینکه عباس قانع گزارشگر بازی در طول نیمه اول این مسابقه حتی یکبار هم نام او را نبرد! 


رهبری فرد که به همراه علی انصاریان دو بازیکن متعصب تیم فوتبال پرسپولیس در دهه هفتاد بودند، به هیچ مهاجمی نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس باج نمی دادند؛ حتی اگر مجبور می‌شدند سرشان را جلوی پای بازیکنان تیم حریف بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کاپیتان سابق پرسپولیس امروز در شروع بازی و در ترکیب تیم منتخب سرخابی در کنار خاکپور دو بازیکنی بودند که مراسم شروع بازی را در کنار داوران انجام دادند.

 


بهروز اما این امروز و در دیدار منتخب سرخابی ها مقابل منتخب 98 هیچ نشانی از آن روزهای یاغی گری و سرکشی در تمرینات و بازی های تیم ملی و باشگاه پرسپولیس نداشت؛ او که در میان 11 بازیکن اصلی وارد زمین شده بود، چند باری در سمت راست خط طولی ورزشگاه آزادی صاحب توپ شد ولی بدون معطلی به نزدیک ترین بازیکنی که در کنار او وجود داشت، پاس می داد و دوباره از جریان بازی خارج می شد.


احتمالا امروز بهروز رهبری فرد که سال های زیادی را در ترکیب تیم های مختلف در ورزشگاه آزادی بازی کرده، سخت ترین یا یکی از سخت ترین روزهای خودش را در این ورزشگاه پرخاطره سپری کرد؛ جایی که زمانی همراه با علی انصاریان وارد زمین می شد و گاهی هم با هم با آمبولانس راهی بیمارستان می شدند ولی حالا دیگر نه علی انصاریانی هست و نه مهرداد میناوند....

بهروز رهبری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بهروز رهبری فرد بهروز رهبری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس عصر دیروز برای انجام بازی مقابل نساجی راهی قائمشهر شد و باید امروز مقابل این تیم انتهای جدولی قرار بگیرد. پرسپولیس برای بازی امروز امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کاپیتان اول سرخ پوشان نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند. از اردوی پرسپولیس خبر رسیده اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس که عملکرد خیره کننده ای در نیم فصل دوم داشته، دچار سرماخوردگی شده و ممکن است بازی حساس امروز مقابل نساجی را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

اورونوف در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به مازندران شرکت کرد ولی خیلی سرحال نبود. هرچند اوسمار تاکید کرده که پزشکان تیم اوستون را به بازی امروز برسانند، ولی ممکن است این بازیکن شرایط بازی از ابتدا را نداشته باشد.

اورونوف در اردوی پرسپولیس حضور دارد و اوسمار او را در ترکیب اصلی هم قرار داده است. با این حال در صورتیکه او بعد از معاینه نهایی نتواند بازی کند، سرمربی پرسپولیس مجبور است از بازیکن دیگری در ترکیب اصلی استفاده کند. گفتنی است آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد شانس بازی کردن اورونوف بیشتر از بازی نکردنش است و احتمالا او را به بازی امروز مقابل نساجی خواهند رساند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229598 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس