Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت مبین انرژی خلیج فارس با حضور فعال در دومین همایش و نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، سه ‌تفاهم نامه به ارزش 1200 میلیارد ریال با شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان داخلی منعقد خواهد کرد. ‌
مجموعه‌ای از جوانان متخصص و کوشا که واحد خودکفایی این شرکت را تشکیل ‌داده‌اند، تاکنون با رصد نیازهای شرکت و همچنین ظرفیت سنجی شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای صنعتی داخل کشور، خط ‌بطلانی بر تحریمها کشیدهاند و از این تهدی برای داخلی‌سازی و شکوفایی استعدادها و ‌توانایی‌های جوانان ایرانی فرصت سازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با اقدامات و حمایت‌های انجام شده در این واحد در شرکت مبین انرژی خلیج فارس، چندین مجموعه داخلی پس از همکاری و ‌تعامل با مبین انرژی اکنون توانسته‌اند محصولات خود را به تولید انبوه برسانند و نیازهای بقیه شرکت‌ها و حتی صنایع دیگر را ‌هم تامین کنند.‌
بر اساس گزارش واحد خودکفایی مبین انرژی، از بدو تاسیس در سال 92 تاکنون با همکاری سازنده‌های مختلف، بیش از صد و ‌هفتاد هزار قطعه صنعتی را را داخلی‌سازی کرده و از این حیث در صدر جدول شرکت‌های حامی ساخت داخل قرار دارد.‌
روابط عمومی شرکت مبین انرژی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مبین انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس