Web Analytics Made Easy - Statcounter

2 کلاهبردار حرفه ای که در فضای مجازی و آگهی در سایت دیوار و شیپور دست به کلاهبرداری میلیاردی زده بودند دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی مراجعه یک شهروند به ماموران پلیس و اعلام اینکه در برنامه شیپور اقدام به خرید مقادیری برنج با پرداخت مبالغی وجه نقد کرده که متوجه می‌شود از وی کلاهبرداری شده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان دورود قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا ، سردار مهدیان‌نسب افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، افرادی در سطح شهرستان‌های تابعه با استفاده‌های از سیم کارت‌های شهروندان اقدام به درج آگهی فروش کالا در اپلیکیشن دیوار و شیپور کرده و پس از جلب اعتماد افراد از آنان کلاهبرداری می‌کنند.

دستگیری کلاهبرداران اینترنتی در دورود

فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ کلاهبردار اینترنتی را در شهر دورود شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به جرم خود اعتراف و ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اینترنتی از آنان کشف شده است، گفت: از مخفیگاه متهمان ۱۶ کارتن گوشی، مقادیری تجهیزات جانبی گوشی هوشمند، ۴ عددفلش مموری، مقادیری سیم کارت و مدارک هویتی، کارت بانک، ۳ عدد سکه بهار آزادی و یک دستگاه خودرو سواری کشف شد.

مهدیان نسب با بیان اینکه پلیس با تمام توان با کلاهبرداران و متخلفان برخورد قانونی می‌کند، به مردم توصیه کرد، هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند و در صورت برخورد با اینگونه افراد با نیروی انتظامی همکاری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کلاهبرداری کلاهبرداری دیوار شیپور سکه اخبار حوادث کلاهبرداری پلیس دستگیر سارقان کلاهبردار اینترنتی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا قتل فیلم دختر ایران قیمت بورس اعدام خودکشی بازیگر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید