Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله شاهچراغی با تأکید بر شخصیت فقهی، علمی و دینی آیت الله العظمی حسینی شاهرودی، برگزاری کنگره ملی نکوداشت ایشان را کار مهم عنوان کرد و گفت: این کنگره باید هرچه بهتر و با کیفیت تر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، آیت الله «سیدمحمد شاهچراغی» در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی حسینی شاهرودی گفت: شخصیت آیت الله العظمی حسینی شاهرودی از نظر فقهی، تقوا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. استثنایی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان شخصیت آیت الله العظمی حسینی شاهرودی را بسیار بزرگ و جهانی دانست وافزود: در برگزاری کنگره این شخصیت بزرگ باید هرچه بیشتر اهتمام کرد.

 

وی در ادامه آیت الله العظمی حسینی شاهرودی را مرجعی انقلابی خواند وبیان کرد: ایشان با فدائیان اسلام و مرحوم نواب صفوی ارتباط نزدیکی داشتند و این خود بیانگر روحیه انقلابی این مرجع تقلید است.

 

آیت الله شاهچراغی با اشاره به گزارش های ارائه شده در این نشست گفت: در خصوص برگزاری کنگره ملی نکوداشت این روحانی جلیل القدر خیلی کار شده و برنامه های مفید و حساب شده ای تدارک شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین از فعالیت های گسترده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این کنگره تجلیل کرد و گفت: برگزاری این کنگره ناشی از پیگیری ها و اقدامات اقای فلاح است و این اقدامات ناشی از تفکر بزرگ ایشان است که به عنوان آثار مفید ایشان ماندگار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه شروع برگزاری این کنگره با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان و پیگیری های ایشان است تاکید کرد: در این ارتباط ایشان خوب کار کرده اند و باید حمایت شوند.

 

کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی حسینی شاهرودی تیرماه ۱۴۰۰ در قم برگزار خواهد شد و در این ارتباط فعالیت های گسترده ای از جمله انتشار فراخوان، تشکیل کمیته علمی، تدوین کتاب از آثار و زندگی نامه آیت الله العظمی حسینی شاهرودی و فعالیت های مختلف رادیوئی، فضای مجازی و ... تاکنون انجام و یا در حال انجام است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان سمنان آیت الله العظمی حسینی شاهرودی کنگره ملی نکوداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

استاندار سمنان گفت: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: مستند سازی و تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام بوده و طی پیگیری‌ها با سازمان صدا و سیما، مساعدت در این امور در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس‌جمهور به استان اعتبار خوبی برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در نظر گرفته شده است.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان از اولویت‌های کاری ما در استان سمنان در سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام و فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان گفت: نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط با کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، قبل از برگزاری کنگره برای بازدید ارزشمند مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 748457

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی