Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@12:17:31 GMT

پرسپولیس همچنان درگیر با کروات‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۷۳۶۰

پرسپولیس همچنان درگیر با کروات‌ها

باشگاه پرسپولیس منتظر تایید وکیل ماریو بودیمیر است تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالات بتواند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.

به گزارش مشرق؛ باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کرده مطالبات ماریو بودیمیر کروات را به صورت کامل پرداخت کرده، اما پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه هنوز بسته است.

مدیران باشگاه پرسپولیس از وکیل ماریو بودیمیر درخواست کرده اند تا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کنند که مطالبات شان را گرفته اند تا پنجره بسته نقل و انتقالات زمستانی باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس در صورتیکه با تاخیر بودیمیر و وکیل او در پاسخ به نامه‌اش روبرو شود با فیفا وارد مکاتبه خواهد شد تا بتواند این بحران را رد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فدراسیون جهانی فوتبال ماریو بودیمیر پرسپولیس باشگاه پرسپولیس کرواسی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • فیلم/شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی