Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، غلام‌رضا نصیری در جلسه ستاد کرونا شهرستان پل‌دختر اظهار داشت : خدمات پلیس +۱۰ در پل‌دختر در زیر زمینی با مساحت کمتر از ۲۰ متر در منطقه شلوغ و پرترافیکی واقع شده که با انبوهی از مراجعه کنندگان، می‌تواند، یکی از کانون‌های شیوع کرونا باشد.

وی افزود: پلیس 10+ در پل‌دختر مرکزی خصوصی است و می‌تواند خدمات خود را در یک ساختمان استیجاری در بخش غربی شهر با داشتن پارکینگ در فضایی با گنجایش بیشتر به مردم ارائه دهد تا موجب خطر افزایش شیوع ویروس کرونا در شهرستان نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر پل‌دختر گفت: افزایش آمار جدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان پل‌دختر شدت گرفته و نگران کننده است.

وی افزود: با توجه به افزایش شیوع و اعلام وضعیت قرمز در بیشتر شهرستان های استان خوزستان به عنوان استان هم‌جوار پل‌دختر، مشکلات کرونایی در این شهرستان مضاعف شده و باید نسبت به خودداری از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان اقدام و ضرورت دارد مبادی ورودی به استان خوزستان کنترل شود.

نصیری یادآورشد: تجربه ثابت کرده با کنترل وضعیت شیوع ویروس کرونا آمار مبتلایان به این ویروس در شهرستان در زمان کوتاهی کاهش پیدا می‌کند، بنابراین باید تا دیر نشده در رابطه به اعمال یک سری محدودیت ها درپل‌دختر اقدام شود.

وی افزود: باید افرادی‌که قصد سفر به استان خوزستان را دارند توجیه شوند تا مقصد خود را به خرم آباد ، کرمانشاه و یا شهرهایی که در وضعیت کم خطر و بهتری قرار دارند تغییر دهند، یا با مراجعه، کارت تردد دریافت کنند.

رئیس شورای شهر پل‌دختر گفت: با توجه به روزهای پایان سال، برگزاری مراسم‌ها، مجالس عروسی و شادی در تالارها که فعالیت آنها نیز این روزها آغاز شده ،می‌تواند وضعیت شهرستان پل‌دختر را با خطر جدی شیوع کرونا مواجه کند، که نیاز به کنترل دارد.

وی افزود: کرونا آتش زیر خاکستر است و آسیب ها و خسارات جبران ناپذیری به جامعه وارد کرده و می‌کند و مردم نباید با عادی نگاری خطر موج چهارم کرونا را فراموش کنند.

نصیری، بر توجه مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: این روزها با وجود وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در ۹ شهر استان همجوار، خوزستان مردم بایدبیشتر از گذشته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی همت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پل دختر استان خوزستان ویروس کرونا پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد

رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی کنتاکی (کی اف سی) ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی به‌دلیل تحریم‌هایی مردمی که در واکنش حمایت این شرکت از حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کمپین‌های حمایت از مردم فلسطین آغاز شده بود، به طور موقت تعطیل کرد.

براساس گزارش القدس العربی، روزنامه سنگاپوری The Strait Times اعلام کرد که روز دوشنبه، KFC فعالیت خود در مالزی را به حالت تعلیق درآورده است. این روزنامه به نقل از کارگران رستوران نوشت که شعبه‌های کنتاکی یک هفته است که تقریبا خالی از مشتریست.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، بر جای گذاشته است. رژیم صهیونیستی با وجود صدور قطعنامه فوری آتش بس توسط شورای امنیت سازمان ملل به جنگ ویرانگر خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

در همین راستا مردم سراسر جهان به خصوص مردم کشورهای مسلمان شرکت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند را تحریم کردند. کی اف سی در این تحریم تنها نبوده و مک دونالد نیز دچار ضرر و زیان شده است. کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز اخیرا اذعان کرد که این شرکت در پی تحریم گسترده از سوی مشتریان خود، شاهد تأثیر تجاری معناداری بوده است که نگرانی سهامداران در مورد فعالیت‌های منطقه‌ای و جهانی این غول فست‌فود زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶