Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@01:01:12 GMT

رایزنی هیئت ایران با هیئتی از سازمان ملل متحد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۷۶۱۹

رایزنی هیئت ایران با هیئتی از سازمان ملل متحد

هیئت جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امورخارجه در امور ویژه سیاسی در ادامه رایزنی های خود در شهر سوچی روسیه، با هیات سازمان ملل متحد به ریاست« گیر پدرسون» فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایمنا، در این دیدار، طرفین به طور مفصل در مورد فرآیند سیاسی سوریه با تاکید بر ضرورت تداوم کار کمیته قانون اساسی آن کشور رایزنی و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاجی با اشاره به نتایج سفر اخیرش به دمشق و مذاکرات خود با مقامات سوری از جمله بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، بر حمایت کشورمان از روند حل و فصل سیاسی بحران سوریه و تداوم کار کمیته قانون اساسی آن کشور تاکید و بر ادامه حمایت کشورمان از مأموریت فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه، تصریح کرد.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی همانطوری که در گذشته از مأموریت فرستاده ویژه دبیرکل در امور سوریه حمایت کرده است، همچنان به این حمایت ادامه خواهد داد.

پدرسون نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های کشورمان از وی در انجام ماموریتش، بر ضرورت اعتمادسازی میان طرف‌های سوری و کنشگران بین‌المللی و همچنین بر لزوم اتخاذ رویکردی جامع برای حل و فصل بحران سوریه، تاکید کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 475604

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد مقر سازمان ملل متحد ایران فرآیند سیاسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

وی در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسؤول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسألت نمود.

لازم به ذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

کد خبر 6095122

دیگر خبرها

  • پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم