Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان ابراهیموویچ در اوج رقابت های سری آ حدود دو هفته دیگر به مدت چند روز در جشنواره موسیقی سانرمو شرکت می کند. او باید از 2 تا 6 مارس 2021 هر شب در این جشنواره حاضر شود.

فاصله سانرمو تا میلان 270 کیلومتر است. گفته می شود باشگاه میلان در زمان حضور زلاتان در این جشنواره برای او امکانات تمرین و یک مربی اختصاصی آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان در آن مقطع باید به مصاف اودینزه و سپس هلاس ورونا برود. حضور زلاتان در جشنواره موسیقی سانرمو از نظر فابیو کاپلو در تضاد با قواعد حرفه ای است. کاپلو در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

زلاتان می خواهد به آنجا برود اما به عنوان یک بازیکن حرفه ای که می خواهد تعهد و جدیت در تمرینات را به بقیه منتقل کند، این موضوع در تضاد است. صادقانه بگویم اگر من مربی زلاتان بودم، هرگز به او اجازه رفتن نمی دادم. باشگاه برای زلاتان هزینه می کند و او باید به میلان و هوادارانش احترام بگذارد.

همچنین بخوانید: زلاتان ابراهیموویچ مهمان فستیوال موسیقی سانرمو خواهد بود  

اخبار داغ 

شادی گلی که در تلویزیون سانسور شد؛ کاظمیان از تتو هایش رونمایی کرد / تصویر اختصاصی سوشا مکانی: باز هم برای آن آدم آرزوی مرگ می کنم | می خواستم برای تیم ملی نروژ بازی کنم خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت بازگشت لیگ قهرمانان اروپا؛ مهدی طارمی کنار فوق ستاره ها در کاریکاتور عمر مومنی دستگیری مدافع سابق اینتر و یوونتوس به خاطر کاشت ماری جوانا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!