Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@13:15:29 GMT

دستگیری مامور قلابی در شمال غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۷۷۳۴

رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری مامور قلابی با تلاش مأموران اداره عملیات این پایگاه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳ قبضه سلاح گرم و مقادیری تجهیزات نظامی غیرمجاز و کارت‌های جعلی کشف شد.

به گزارش میزان، سرهنگ علی محمدی بیان داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر این که دختر جوانی در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی سلاح و مهمات غیرمجاز حمل و نگهداری می‌کند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران اداره عملیات پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:پس از انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد سلاح‌های مورد نظر متعلق به فردی دیگری که ظاهرا به تازگی با این دختر جوان آشنا شده و خود را مامور معرفی کرده است می‌باشد.

رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد این مأمور قلابی با مراجعه به برخی افراد از آنان مبالغی را به بهانه ذی نفوذ بودن در دستگاه‌های اجرایی اخاذی کرده است، ابراز داشت:پس از بررسی‌های تکمیلی نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ محمدی، با اشاره به اینکه دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی اخذ شد، تصریح کرد:روز گذشته مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت به مخفیگاه متهم در حوالی بلوار سیموم بولیوار اعزام و ضمن دستگیری متهم موفق شدند تعداد ۳ قبضه سلح جنگی و مقادیری تجهیزات نظامی غیر مجاز و کارت‌های جعلی و قلابی از محل اختفای این فرد جاعل کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۸ تن از مال باختگان شناسایی و متهم در تحقیقات تخصصی به ۱۰ فقره کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان اعتراف کرده است.

رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

این مقام پلیسی در پایان از شهروندان خواست: فریب افراد جاعلی که با جعل عناوین و استفاده از لباس و تجهیزات نظامی وعده‌های خارج از روند اداری می‌دهند، نخورده و در صورت مشاهده این گونه افراد مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا دستگیری مامور قلابی استیضاح ترامپ اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین