Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر 34 ساله تهرانی به طرز هولناکی زنده زنده در آتش سوخت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از بهمن‌ماه سال ۹۸ به دنبال وقوع آتش سوزی در خانه ای در غرب تهران آغاز شد . آتش نشانان پس از مهار شعله ها با جسد دختر 34 ساله ای به نام نادیا روبرو شدند که در اتاق خواب بود .جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان اعلام کردند دختر جوان احتمالاً قبل از آتش سوزی جان سپرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل نوعروس به دست نامزد تحصیلکرده

وقتی پزشکی قانونی علت مرگ نادیا را برق گرفتگی اعلام کرد و مأموران پلیس دریافتند نامزد 36ساله وی که مهندس کامپیوتر بود در زمان وقوع آتش سوزی در پارکینگ خانه حضور داشته سعید به عنوان نخستین مظنون تحت بازجویی قرار گرفت .

وی سعی داشت پلیس را گمراه کند اما سرانجان به اختلاف با نامزدش و به قتل وی قبل از آتش سوزی اعتراف کرد.

سعید در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و نادیا سال ۸۵ هر دو دانشجو بودیم .ما در دانشگاه با هم آشنا شدیم و آشنایی ما چندین سال طول کشید .ما به یکدیگر علاقمند شدیم و 4 سال قبل با هم عقد کردیم .اما چون خانواده ام شهرستان هستند و من به تنهایی در تهران زندگی می کنم در خانه مجردی نادیا زندگی می کردم.

وی ادامه داد :من دانشجوی دکترای رشته آی تی بودم و وضع مالی بدی نداشتم اما نادیا زیاده خواه بود .او از من توقع داشت تا مدام او را به سفر خارج از ایران ببرم .من حتی خانه ام را به نام او سند زده بودم اما نادیا می خواست ماشینم را هم به نامش سند بزنم .آخرین بار در خانه با هم بحث کردیم و درگیری میان ما بالا گرفت . نادیا قهر کرد و به اتاق خواب رفت . من از رفتار او خسته شده بودم .به همین خاطر در یک لحظه فکری به ذهنم رسید .من سیم برق را برداشتم و در حالی که نامزدم خواب بود دو شاخه را به پریز برق وصل و سیم را به بدن نادیا متصل کردم . نامزدم مقابل چشمانم جان سپرد و من همان موقع اتاق خواب را آتش زدم . سپس به انباری خانه رفتم و مشغول کار شدم تا پلیس را گمراه کنم .

مهندس جوان چطور همسرش را با برق کشت؟

به دنبال اعتراف های مهندس جوان و بازسازی صحنه جرم ،وی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای جلسه پدر و مادر دختر جوان برای داماد سابقشان حکم قصاص خواستند.

وقتی سعید در جایگاه ویژه ایستاد اتهام قتل را نپذیرفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد .

وی گفت: باور کنید من تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل نامزدم اعتراف کردم.من عاشق همسرم بودم و هیچ اختلافی با او نداشتم .من آن روز در انباری خانه مشغول به کار بودم و نمی دانم چرا خانه آتش گرفت .حتی نمی‌دانم چه کسی به خانه ام رفته خانه را به آتش کشیده است .نادیا قطعاً به خاطر آتش سوزی دچار برق گرفتگی شده و جان سپرده است .من دستی در این ماجرا نداشتم.

بنا بر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جسد قتل آتش سوزی قصاص آتش سوزی اخبار حوادث برق کامپیوتر نامزد قتل فجیع پای میز محاکمه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا قتل فیلم دختر ایران قیمت بورس خودکشی اعدام تهران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی ضمن حضور در بین مردم آسیب دیده از این آتش سوزی و شنیدن مسائل آنها در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: آتش سوزی رخ داده در روستای امامزاده ابراهیم شهرستان شفت به بیش از ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی این روستا که عموماً سازه‌های چوبی بودند آسیب زد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این واحدها بیمه هستند، افزود: بخش زیادی از آنها فاقد پوشش بیمه‌ای می‌باشند که با توجه به وضعیت روستا و خسارت وارده به منطقه از ابتدای وقت امروز فرماندار شهرستان شفت، مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران حوزه زیرساختی گیلان در بین مردم و محل حادثه حضور یافته و وضعیت را برای رفع مشکلات خسارت دیدگان از این حریق بررسی کردند.

وی با تاکید بر اینکه هلال احمر موضوع اسکان اضطراری، تأمین اقلام ضروری و غذای گرم برای این خانوارها را آغاز کرده است، افزود: به زودی کار آوار برداری شروع می‌شود.

عباسی تصریح کرد: گزارشی هم از این حادثه و وضعیت خسارت دیدگان به وزارت کشور و رئیس محترم جمهور ارائه می‌کنیم و کمک‌هایی به صورت بلاعوض و در قالب تسهیلات برای ساخت منازل مسکونی و واحدهای تجاری مردم تأمین خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به آتش سوزی‌های مکرری که در این منطقه طی سال‌های از ۱۳۷۵، ۱۳۹۲، ۱۳۹۶ و نیز نیمه شب گذشته رخ داده باید این منطقه و خانه‌های آن ایمن سازی شود.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: باید سازه‌ها بتنی یا فلزی و بر اساس اصول و قواعد نظام مهندسی احداث شود و بدین منظور اعتباراتی هم داده شود تا این امر محقق شود و شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

استاندار گیلان ادامه داد: این منطقه کوهستانی و شاهد وزش بادهای شدید است که برای جلوگیری از اتفاقات مشابه باید در زمینه شیوه‌های ساخت و ساز تجدید نظر شود و حتماً این امر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های آب و برق هم اینک مشغول رفع مشکلات هستند، گفت: پروژه گازرسانی به روستا هم مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به زودی مردم آن از گاز طبیعی برخوردار می‌شود و همچنین راه دسترسی روستا هم بعد از بازسازی اصلاح می‌شود.

کد خبر 6095358

دیگر خبرها

  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • فیلم| تازه‌ترین تصاویر از خسارت‌های آتش‌سوزی گسترده روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان
  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی شدید ۱۰۰ خانه در امامزاده ابراهیم(ع)
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است