Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سالروز شهدای فرمانده مقاومت آغاز شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از العالم، «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود که به صورت ویدئو کنفرانس پخش می‌شد، با بیان اینکه 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و این کشور با ایستادگی در تمام عرصه ها دست به تحول و پیشرفت زد تا آنکه به قدرت منطقه ای بزرگ تبدیل شد، اظهارداشت: انقلاب اسلامی در ایران برای تمام امت ها ثابت کرد که یک امت با حضور در میدان ها و با وحدت و یکپارچگی و فداکاری می تواند کیان و استقلال خود را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سالروز آغاز انقلاب بحرین گفت: ملت بحرین را به خاطر تمام فداکاری های بسیار در راه آزادی و نیز رهبران آن ها و در راس آنها ایت الله شیخ عیسی قاسم را گرامی می داریم.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: انقلاب مردم بحرین درحالی وارد دهمین سالگرد خود می‌شود که حکام این کشور، آن را به پایگاهی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تبدیل کرده‌اند. مردم بحرین در تلاشند تا کشورشان را به جایگاه طبیعی خود بازگردانند و از مسئله فلسطین حمایت کنند.

سیدحسن نصرالله به روز فرماندهان شهید مقاومت اشاره کرد و گفت که از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی مشترک فرماندهان شهید مقاومت این است که آن‌ها در مقاومت ذوب شده بودند و همه سختی‌ها را تحمل کرده و به جان خریدند تا مقاومت در منطقه پا بگیرد و توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: فرماندهان شهید تمام شرایط دشوار را برای توسعه طرح مقاومت متحمل شدند از همین رو ما امروز به عنوان مقاومت از توانمندی بالا و توسعه یافته برخورداریم. ما به روحیه شهید عماد مغنیه به منظور توسعه طرح مقاومت نیاز داریم. امروز برادران حاج عماد دست به همین اقدام می زنند.

این خبر تکمیل می‌شود..

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدحسن نصرالله شهدای فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین ترکیبی حزب الله برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در «کفرشوبا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند.

مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان نظامی صهیونیست‌ها را با موشک های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

کد خبر 6088856

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • کمین ترکیبی حزب الله برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در «کفرشوبا»