Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادر فنی قرمزها تلاش می کند تا بازیکن تازه به خدمت گرفته این تیم را به آمادگی لزم جهت نیم فصل دوم برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از اینکه مشخص شد مهدی ترابی تصمیم قطعی خود را برای پوشیدن مجدد پیراهن قرمز گرفته از باشگاه پرسپولیس خبر رسید یحیی برای جذب مهاجمی دیگر دودل شده و اعتقاد دارد با بازگشت عیسی آل‌کثیر و حضور مهدی ترابی و همچنین مهدی عبدی، شاید دیگر نیازی به جذب مهاجم دیگر برای پرسپولیس در نیم‌فصل دوم نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا به‌نظر می‌رسد که یحیی به این نتیجه رسیده که برای حضوری قدرتمند در ۳جام، حضور یک مهاجم آماده دیگر در جمع شاگردانش می‌تواند خیال آنها را از بابت خط‌آتش قرمز راحت کند و قدرت آنها در این بخش از زمین که در طول این فصل پاشنه‌آشیل اصلی پرسپولیسی‌ها به‌شمار می‌رفت، می‌تواند آنها را به رقیبی قدرتمند برای تیم‌های لیگ برتری و همچنین رقبای آسیایی تبدیل کند.

البته در این تغییر عقیده یحیی گل‌محمدی، آماده نبودن مهدی ترابی هم در تمرینات اخیر بی‌تاثیر نبوده است. از تمرینات پرسپولیس خبر می رسدکه ترابی از روزی که کار خود را با پرسپولیسی‌ها آغاز کرده، هنوز نتوانسته خودش را به فرم ایده‌آل برساند و کسانی که این بازیکن را پیش از عزیمت به قطر دیده بودند بر این باورند که او تا رسیدن به آن ترابی آماده و تاثیرگذار فاصله بسیار زیادی دارد.

هرچند مصدومیت‌های پیاپی این بازیکن در لیگ قطر عاملی مهم برای افت این بازیکن به حساب می‌آید اما بازگشت او به فرم ایده‌آل و تاثیرگذاری‌اش در ترکیب پرسپولیس دغدغه اصلی این روزهای کادرفنی قرمزها است و امیدوارند بتوانند تا اولین دیدار دور برگشت برابر سایپا که ترابی مجوز حضور در ترکیب تیمش پیدا می‌کند، او را به شرایط خوبی برسانند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر مهدی ترابی یحیی گل محمدی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا بعد از برتری دو بر یک تیمش برابر نساجی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: امروز به خاطر برد تیم خوشحالم، اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم. از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم. در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم، اما به گل نرسیدیم. در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

او درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در دوره او بازی هجومی ارائه می‌دهد هم گفت: از زمانی که به ایران آمدم پرسپولیس بازی هجومی ارائه می‌دهد. در دوره آقای گل‌محمدی هم همینطور بوده است.

وی درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس هم گفت: الان تمرکزمان رسیدن به قهرانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که الان داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم. من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید