Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هندبال گفت: برگزاری مسابقات به صورت متمرکز برای همه تیم‌ها سخت بود، رقابت‌های لیگ به خوبی مدیریت شد.

حسن پروانه، کارشناس هندبال، درباره سطح کیفی رقابت های لیگ برتر هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: متاسفانه با ویروس کرونا ورزش ایران در سال ۹۹ درگیر و آسیب‌های زیادی هم بر ورزش و هم قهرمانان وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ریاست فدراسیون هندبال دکتر پاکدل از شروع سال پیگیر موضوع مجوزهای بهداشتی از وزارت ورزش شد که خوشبختانه یک نمونه فرمت پروتکل از فدراسیون جهانی هندبال دریافت و با شاخصه‌های وزارت بهداشت در واقع از یک پروتکل بومی سازی شده توانست مجوز شروع لیگ برتر را بگیرد که اولین فدراسیون باشد در اخذ مجوز، به هر حال استارت لیگ برتر زده شد و خوشبختانه تعداد ۱۲ تیم شرکت کردند که در گروه ۶ تیمی به صورت متمرکز در تهران با میزبانی هیات هندبال استان تهران آغاز شد و پس از برگزاری ۴ مرحله در تهران و یک مرحله در شیراز تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۱۲ بازی و ۲۲ امتیاز و صنعت مس کرمان با همین تعداد بازی با ۲۰ امتیاز به صورت سر گروه و کاندیدای قهرمانی بودند، باید بگویم که تا کنون سابقه نداشته است ۱۲ تیم لیگ برتری در یک زمان به صورت متمرکز بازی کنند و همدیگر را آنالیز کنند.

او افزود: به‌خاطر وضعیت کرونایی در استان‌های مختلف تیم‌ها دوره بدنسازی را از دست دادند ولی در کوران مسابقات کمی به هماهنگی رسیدند. بازی کردن به سبک یک روز در میان برای تیم‌های هندبال ما سنگین بود ولی باید می‌پذیرفتیم در غیر این صورت معیشت بازیکنان و عوامل اجرایی به مخاطره می‌افتاد و از این بابت از ریاست فدراسیون دکتر پاکدل و دبیرکل جناب عزتی که شبانه‌روز با حضورش نظارت کامل داشتن کمیته مسابقات و کمیته داوران جناب کرمی که این کار پر دردسر بازی‌های متمرکز را مدیریت کردند.

 پروانه در پایان خاطرنشان کرد: برای اولین بار است که هر روز پخش مستقیم هندبال در شبکه ورزش و رادیو ورزش و پوشش رسانه‌ایی صورت می‌گیرد. در کل با این شرایط بحران اقتصادی و کرونایی کار فدراسیون جای تقدیر دارد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال حسن پروانه صورت متمرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست