Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:10:40 GMT

صدای «عینک دودی» بلند شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۸۲۸۷

صدای «عینک دودی» بلند شد

فیلم کوتاه «عینک دودی»، اولین اثر مرتضی غیاثی با بازی هومن مقیمی، سُها پورحاتمی، پیام شهرتی و نیاز گرکانی که فیلمبرداری آن از اواسط مرداد آغاز شده است، پس از ماه‌ها وارد مرحله صدا گذاری و موسیقی شد.

به گزارش برنا، فیلمبرداری فیلم کوتاه «عینک دودی» در اواسط مرداد آغاز شد اما به دلیل بروز مشکلات فنی، مراحل پس تولید آن مدتی به تعویق افتاد و در نهایت

فیلم کوتاه «عینک دودی» با تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مرتضی غیاثی، پس از طی کردن مراحل فنی وارد مرحله صدا گذاری و موسیقی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر نخجوان، صدا گذاری و علی گرگین ساخت موسیقی فیلم را بر عهده دارد.

در خلاصه این فیلم پانزده دقیقه‌ای سوررئال آمده است؛ کوشا از میهمان ناخوانده‌‌اش با اسلحه پذیرایی می‌کند، میهمانی عجیب، میهمانی با عینک دودی.

بازیگران این فیلم کوتاه عبارتند از هومن مقیمی، سُها پورحاتمی، پیام شهرتی و نیاز گرکانی.

مرتضی غیاثی(نویسنده، تهیه کننده و کارگردان)، سید سجاد حسینی(دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، ریحانه امینی، نیاز گرکانی(دستیاران کارگردان)،

راضیه عسگری(منشی صحنه)، مهدی احمدیان(مشاور کارگردان)، زهرا سالکی(طراح گریم)، کیوان شعبانی(مدیر فیلمبرداری)، محمدرضا ابراهیمی، علی مرتضی‌زاده، مجید عابری(دستیاران فیلمبردار)، محمدعلی حق‌پرست(تدوین)، فربد جلالی(اصلاح رنگ و نور)، امیر نخجوان(مدیر صدابرداری)، ایمان یگانه‌جو(دستیار صدا)، مریم میرباقری(طراح صحنه و لباس)، سمانه عبدالهی، عباس گلستانی‌فر، ملیحه زمانی(دستیاران)، امیرحسین پریزاد(عکاس)، رضا طاهرآبادی(مدیرتولید)، میلاد محمدی(دستیار)، رضا زمانی(تدارکات)، استودیو ۳۵میلی متری(تجهیزات)

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عینک دودی فیلم کوتاه عینک دودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس خواننده چینی باعث مرگش شد

 به گزارش تابناک،رسانه‌های عربی خبر دادند این خواننده چینی بعد از آنکه لباسش زیر پایش گیر کرد روی سن به زمین خورد و درجا جان داد.

به نوشته این رسانه‌ها، خواننده زن ۳۱ ساله محلی در حالی که دو ترانه از برنامه خود را در جشنی به مناسبت نودمین سالگرد تولد یکی از افراد خارجی مقیم شهر چونگ چینگ اجرا کرده بود ناگهان به روی سن افتاد و بعد از برخورد سرش دیگر از جای خود بلند نشد.

حاضران که برای بلند کردنش به روی سن رفته بودند، از همان دقایق اول اعلام کردند او نفس نمی‌کشید و تمام تلاش‌ها برای احیای او نیز با شکست مواجه شد.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • ببینید | حمله جنگنده‌های اسرائیل به دمشق؛ صدای انفجار بلند شد
  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!