Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@02:42:54 GMT

نگاهی به خودروهای مدرن (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۸۴۹۶

نگاهی به خودروهای مدرن (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، برنامه این بود که این خودروهای جدید و قدیم را با یکدیگر مقایسه کرده و ببینیم این برندهای شناخته شده چه تغییراتی داشته‌اند البته پس از چند روز همراهی با این خودروهای لذت‌بخش یک موضوع متفاوت آشکار شد. اجازه دهید توضیح دهیم.

وقتی بحث افراد جوان‌تر به میان آید تفاوت واضحی بین E30 و ۱۹۰E وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان اگر خواهان خودرویی با تمرکز بیشتر روی راننده بودید ب‌ام‌و را انتخاب می‌کردید درحالی‌که مرسدس تجربه‌ای شبیه S کلاس را با خودروی خود ارائه می‌کرد.

اینجا دو سدان از دو خودروساز رقیب هم را داریم که اگرچه در یک سگمنت قرار دارند و رقیب مستقیم هم محسوب می‌شوند و البته قیمتی مشابه را نشان می‌دهد اما درعین‌حال احساسی کاملاً متفاوت را نسبت به یکدیگر بروز می‌دهند.

همانند پسران مدرن خود هیچ خودرو بر دیگری برتری محسوسی ندارد. آن‌ها تقریباً استانداردهای مشابهی داشته و از پیشرانه‌های ۴ سیلندر استفاده می‌کنند؛ اما ب‌ام‌و استاد طراحی شاسی‌های دینامیک و ناب بوده و فرمان پذیری سریع و مستقیمی دارد.

در طرف دیگر مرسدس را داریم که محصولی پایدار و خوش‌ساخت برای سواری در بزرگراه‌ها ساخته و اشرافیت خاص خود را ارائه می‌کند.

تفاوت بین این دو خودرو از پشت فرمان تفاوت‌های محسوسی دارد اما درعین‌حال هر دو خودرو به موفقیت دست یافته و مشتریان وفادار خود را دارند.

اما بیایید وارد قرن ۲۱ شویم…

امروزه فاصله بین سری ۳ و C کلاس بسیار کمتر شده است. هنوز هم تفاوت‌هایی وجود دارد اما چیزی گم شده است.

C کلاس همچنان روی راحتی تأکید دارد اما چندین حالت رانندگی اسپورت را نیز ارائه می‌کند. سیستم تعلیق این خودرو می‌تواند سفت تر شود، پیشرانه و گیربکس گیراتر شوند و درعین‌حال آن حس خاص ۱۹۰E از بین برود.

داستان مشابهی درباره سری ۳ مدرن وجود دارد. این خودرو هر آن چیزی را که می‌خواهید از پشت فرمان ارائه خواهد کرد اما درعین‌حال تجربه رانندگی لوکسی را ارائه می‌کند.

از نظر تئوری شما می‌توانید سری ۳ را به اندازه C کلاس راحت و C کلاس را به اندازه سری ۳ دینامیک بدانید؛ اما هیچ‌کدام از این دو خودرو دیگر تفاوت‌های محسوسی نسبت به یکدیگر ندارند. مثال ب‌ام‌و در برابر مرسدس تنها یکی از چند مثال واضح در صنعت خودرو است.

به‌طور خلاصه باید گفت سؤال این است: در تلاش برای جلب نظر همه، آیا خودروهای مدرن توانایی خود برای منحصربه‌فرد بودن را گم کرده‌اند؟ آیا خودروهای مدرن طبل توخالی هستند؟ یا اینکه ما دلمان برای گذشته‌ها تنگ شده است؟

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سگمنت مرسدس سدان درعین حال دو خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود

پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی‌شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.
این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود