Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، این رکورد قبلاً با سرعت نسبتاً پایین ۱۳۸.۴ کیلومتر در ساعت ثبت شده اما برای ثبت آن خودرو باید از حال سکون شروع به حرکت کرده و به توقف کامل هم برسد. همه این کارها باید داخل ساختمانی بدون وجود درب‌های باز انجام شود.

به این ترتیب هر فردی که به دنبال شکستن چنین رکوردی باشد باید به یک ساختمان بزرگ با خودرویی سریع و ترمزهای قوی‌تر دسترسی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورشه تایکان توربو S از این نظر کاملاً خوب است و مرکز «ارنست ان موریال» در نیواورلئان نیز برای رکوردشکنی انتخاب شده است زیرا این ساختمان دارای بزرگ‌ترین سالن نمایشگاهی با مساحت بیش از ۹۲۹۰۳ مترمربعی است.

اگرچه این ساختمان فضای زیادی دارد اما پورشه گفته کف پولیش خورده این ساختمان در واقع مشابه رانندگی در روی یخ با سرعت بالا بوده است. این را «له کین» راننده مسابقه‌ای پورشه فهمیده و افزوده است: سطح این سالن کاملاً غیرقابل‌پیش‌بینی بوده و لغزنده بوده و شما باید به خودروی خود کاملاً اعتماد کنید. کف زمین واقعاً شبیه یخ بود و در آخر که به دیوار می‌رسید وضعیت بسیار دشواری پیش می‌آید.

برای آمادگی پیش از تست نهایی چندین تست با سرعت‌های پایین انجام شده و پس از آن بوده و کین پشت فرمان تایکان توربو S نشسته و با استفاده از لانچ کنترل به سرعت ۱۶۵.۱ کیلومتر در ساعت رسیده و سپس متوقف شده است. به این ترتیب رکورد قبلی که به مدت هفت سال پابرجا بود شکسته شده و پورشه اختلاف ۲۶.۷ کیلومتر در ساعت را بر جای گذاشته است.

کین پس از این رکوردشکنی گفته است: حس سرعت داخل ساختمان حتی در این ساختمان بزرگ نیز جذاب است.

او می‌گوید در زمان رکوردگیری به سرعت شمار نگاه نکرده و بنابراین پس از شکستن رکورد واقعاً سورپرایز شده است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پورشه گینس رکوردگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، جمعی از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون در مجلس، خون اهدا کردند. اهدای خون براساس روال ثابت که به صورت دوره ای توسط سازمان انتقال خون صورت می گیرد انجام می شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900698

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • قلک پورشه خالی شد
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از تکامل پورشه در طول زمان
  • بخشی از تکامل در پورشه (فیلم)
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • (ویدئو) فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت
  • ببینید | تصاویری پوشش متفاوت زنان افغانستان در سال ۱۹۶۵