Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «دادستان» گفت: به نظر من «مسعود ده نمکی» کارگردان آگاه و مشرف به اثری است، او لحظه به لحظه اثر را با فکر و برنامه ریزی پیش می برد، هیچ چیز از نظرش پوشیده نیست و نسبت به هر اتفاق و یا سکانسی دلیل دارد.

کاوه سماک باشی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون حواشی پیش آمده پیرامون سریال «دادستان» گفت: وقتی می‌گوییم حاشیه یعنی اثری توسط مخاطبان دیده شده است، وقتی برای اتفاق و یا اثری حاشیه به وجود می‌آید که آن اثر توسط موافق و مخالف تماشا شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: طبیعتا هر اثر هنری نقد می‌شود، حال باید دید کدام یک از این نقدها بر اثر و کدامیک سویه گیرانه و مقرضانه است، وقتی مردم و مخاطبان هر شب پای تلویزیون نشسته و «دادستان» را می‌بینند یعنی اثر مورد رضایت آنها بوده است، مردم بزرگترین و بهترین منتقدان برای یک اثر هستند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «دادستان» حاشیه سازی پیرامون سریال «دادستان» را نادرست خواند و اضافه کرد: شخصا هیچ مشکلی با نقد حتی منفی ندارم، بالاخره هیچکس عاری از اشتباه نیست، اما حاشیه سازی با نقد متفاوت است، برخی می خواهند کینه خود را در قالب نقد ارائه دهند که به هیچ وجه درست نیست، در هر صورت «دادستان» موفق و پرمخاطب بوده است، همین شاید باعث حساسیت افراد شده است. 

بازیگر سریال «میکائیل» پرداختن به سوژه ملتهب سریال «دادستان» را جسورانه خواند و اظهار کرد: «مسعود ده نمکی» طی سالها کار نشان داده که سراغ سوژه های دست نخورده و بکر می رود، وی کارگردان جسوری است و حتما می داند که همه دنبال این کارها نمی روند، کارگردانان کمی هستند که سختی و سنگینی یک سوژه را دانسته و به سمت آن بروند اما ده نمکی دقیقا به سمت سختی می رود. 

این بازیگر سینما و تلویزیون در همین راستا ادامه داد: به نظر من «مسعود ده نمکی» کارگردان آگاه و مشرف به اثری است، او لحظه به لحظه اثر را با فکر و برنامه ریزی پیش می برد، هیچ چیز از نظرش پوشیده نیست و نسبت به هر اتفاق و یا سکانسی دلیل دارد. 

بازیگر سریال «روزهای ابدی» با اشاره به رضایت خود از بازی در سریال «دادستان» تاکید کرد: شخصا از اینکه این شب‌ها با سریال «دادستان» میهمان خانه های مردم هستم به خودم می بالم، خوشحالم که اثری دغدغه مند خلق شده که توانسته در مدت کوتاه پخش خود تا این حد باعث گفت و گو شود، مهمترین هدف یک اثر مگر غیر از این است که پیرامون موضوعش گفت و گو شکل گیرد؟. 

سماک باشی با اشاره به تلاش گروهی بزرگ برای تولید سریال «دادستان» خاطرنشان کرد: برای تهیه و تولید این سریال افراد زیادی با جان و دل کار کردند، این سریال در شرایط سخت کرونایی تولید شد و به نوعی هر فرد برای حضور در آن جانش را وسط گذاشته بود، پس به نظر من اگر هم می خواهیم نقدی داشته باشیم بر اثر باشد، مبادا به دلیل حضور فرد و یا افراد اثر را ناجوانمردانه به نقد بگذاریم. در هر صورت این سریال تا امروز کار خودش را کرده و مطمئنا در طولانی مدت تاثیرگذاری آن بیشتر مشخص خواهد شد و سالها می تواند بستر خوبی برای حرکتی رو به جلو در ساخت آثار تلویزیونی باشد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون سریال دادستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون سریال دادستان بازیگر سریال ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فاضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند.

سارا صوفیانی متولد ۲۶ فروردین ۱۳۶۴ در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است؛ او همچنین همسر با امیرحسین شریفی تهیه کننده ایرانی است. شاخص‌ترین حضور صوفیانی در سریال روز‌های بی قراری به تهیه کنندگی همسرش می‌باشد او در این سریال با کاراکتر اصلی در نقش سارا ایفای نقش می‌کند.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد
  • حضور دادستان شفت در بین ساکنان خسارت دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»