Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پایان بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن و شکست سنگین بارسایی ها ، رونالد کومان در حرکتی عجیب شوخی های عجیبی را با بازیکن پاری سن ژرمن داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا با سرمربیگری رونالد کومان نتیجه‌ای سنگین مقابل پاری سن ژرمن در این مرحله از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد و با توجه به اینکه این شکست ۴ بر ۱ در ورزشگاه نیوکمپ اتفاق افتاد، کار بارسا برای صعود تقریبا غیر ممکن شد و باید پرونده‌ی بارسا را در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا ببندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رونالد کومان پس از این شکست سنگین رفتاری از خود نشان داد که خشم بارسایی ها را برانگیخت. او نه تنها نشانه‌ای از خشم و ناراحتی در چهره‌اش نبود، بلکه با ادریسا گی، بازیکن پاری سن ژرمن شوخی کرده و با او خنده های بلند انجام می‌داد و به نوعی قهقهه می‌زد تا خاطر هواداران بارسلونا بیش از پیش آزرده شود.

او در تابستان گذشته جایگزین کیکه ستین شده بود اما اکنون به نظر می‌رسد که عملکردی بسیار ضعیف داشته و او هم مانند ستین عمل کرده است. کومان پس از بازی، با ادریسا گی بگو بخند و شوخی داشت و به نظر می‌رسید که درمورد یکی از صحنه‌های بازی با او حرف می‌زد اما حالت چهره و رفتار کومان پس از سوت پایان اصلا به گونه‌ای نبود که نشانی از غصه و ناراحتی به خاط شکست سنگین مقابل پی اس جی در آن دیده شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالد کومان پاری سن ژرمن بارسلونا امباپه بارسلونا پاری سن ژرمن رونالد کومان مسی پاری سن ژرمن شکست سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.

دانلود (76.3MB)

دیگر خبرها

  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی