Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@03:26:07 GMT

هشدار شیوع کرونای جهش یافته در رامسر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۸۸۰۹

هشدار شیوع کرونای جهش یافته در رامسر

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمد آزاد شامگاه سه شنبه در نشستی با مسئولان اتحادیه ها و تشکل های صنفی شهرستان گفت : مسئولین استانی و کشوری هم به دلیل شیوع نوع جهش یافته کرونا در استان قزوین و تعاملات نزدیک این شهرستان نگران شیوع آن در رامسر هستند.

وی از اصناف و بازاریان خواست برای جلوگیری از مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی چندباره بازار در رعایت پروتکل ها و محدودیت های کرونایی حساسیت به مراتب بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد گفت : در حال حاضر پایش های شهرستانی بیانگر آن است که همچنان افرادی بدون ماسک در سطح شهر رفت و آمد می کنند و خطر ابتلا به کرونا را جدی نمی گیرند.

وی از اتحادیه ها ،اصناف و واحدهای تجاری شهرستان خواست از ارائه خدمات به افرادی که پروتکل های بهداشتی رعایت نمی کنند ، خودداری کنند.

فرماندار رامسر گفت : در صورت قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان تعطیلی بازار و ممنوعیت ورود مسافر اجتناب ناپذیر خواهد بود و این در حالی است که با رعایت ۹۰ درصدی پرتکل های بهداشتی در جامعه محدودیت های سنگین کرونایی اعمال نخواهد شد.

برخی از روسای اتحادیه های و تشکل های صنفی هم در این نشست به تجمع بالای مردم در دفاتر پیشخوان اشاره کردند و آن را عامل شیوع کرونا در این شهرستان اعلام کردند.

تعدادی از شرکت کنندگان هم در نشست معترض حضور پر تعداد مسافران به صورت خانوادگی در ویلاهای استخردار این شهرستان بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت لازم شدند و ادعا کردند که این وضعیت مهم ترین عامل تداوم شیوع کرونا در رامسر است.

آنها با اشاره به وابستگی بالای اقتصادی شهرستان رامسر به حضور مسافر و گردشگر خواستار نظارت بر خانه های مسافر و رعایت دقیق پروتکل ها بهداشتی در آنها شدند.

رییس اتحادیه رستوران داران شهرستان رامسر هم به ابطال پروانه فعالیت ۵۰ رستوران اشاره کرد و از ستاد کرونای شهرستان خواست تا این رستوران ها با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا رامسر ویروس کرونا ویروس جهش یافته استیضاح ترامپ اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به شناسایی یک محموله بزرگ غیربهداشتی تخم‌مرغ در این استان گفت: این محموله شامل ۴۰۰ کارتن معادل ۴۹۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیرمجاز و بدون موازین بهداشتی توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمزه آقاپور گفت: با ورود دامپزشکی مازندران ‌و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری و با همکاری اطلاعات سپاه مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان شناسایی و کشف شد.

وی افزود: دو خودرو ایسوزو که به حمل تخم‌مرغ‌های غیربهداشتی بدون هویت و بدون رعایت دستورالعمل بهداشتی اقدام می‌کردند، در شهرستان ساری توقیف شده و برای رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی، محموله‌هایشان به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط شد.

آقاپور کاظمی گفت: از این دو خودرو 400 کارتن معادل 4900 کیلوگرم تخم‌مرغ، بدون نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط توقیف شد. در این محموله‌ها اطلاعاتی همچون تاریخ تولید و انقضا درج نشده و جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای، حمل و نقل غیربهداشتی و نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو صورت گرفته بود.

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: شهروندان از خریداری تخم مرغ شکسته، کثیف، ترک خورده یا نگهداری شده در خارج از یخچال خودداری کنند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آن‌را به یخچال منتقل کنند.

وی افزود: تخم مرغ ها باید نشانه و تاریخ داشته باشند و تخم مرغ بسته بندی شده را با بسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: این اداره کل از طریق سامانه 1512 آماده دریافت شکایات و اعلام گزارشات مردمی است‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی