Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:50:29 GMT

درج نکردن قیمت بیشترین آمار تخلف توسط اصناف زنجانی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۸۸۶۵

درج نکردن قیمت بیشترین آمار تخلف توسط اصناف زنجانی

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود موسوی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه اصناف استان در شرایط کرونایی اوضاع مطلوبی را پشت سر نمی‌گذارند، گفت: با توجه به اهمیت بازرسی از اصناف در این ایام، مقرر شده است تا ساعت کاری بازرسان افزایش یابد.

وی با یادآوری اینکه بازرسان اصناف در این ایام قرار است به صورت دو شیفته فعالیت داشته و بازرسی از واحدهای صنفی در راستای کنترل بازار شب عید تشدید شود، افزود: آمار به واسطه بازرسی‌ها صورت گرفته در بازار استان، حاکی از آن است که بیشترین تخلف صورت گرفته مربوط به درج نکردن قیمت بر روی اجناس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با اشاره به سایر تخلفات صورت گرفته توسط اصناف زنجان طی بازرسی‌های صورت گرفته، تصریح کرد: بعد از درج نشدن قیمت بر روی اجناس، سایر تخلفات توسط بازرسان از جمله رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، گران‌فروشی، صادر نکردن صورتحساب و … گزارش شده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان در ادامه با بیان اینکه شرایط کرونایی باعث شده است در برنامه‌ریزی برای برگزاری برخی از رویدادها تغییراتی رخ دهد، ادامه داد: یکی از این تغییرات، بحث نمایشگاه‌های بهاره است که هر سال شاهد برگزاری آن در زنجان بودیم که امسال به دلیل شرایط کرونایی برگزار نخواهد شد.

موسوی از معرفی برخی از اصناف برای توزیع میوه شب عید به عنوان جایگزینی مناسب برای نمایشگاه بهاره عنوان و اظهار کرد: متاسفانه قیمت میوه در بازار حاکی از آن است که پیش از موعد شاهد افزایش قیمت‌ها در برخی میوه‌ها و خشکبار در بازار زنجان هستیم.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه علی‌رغم افزایش تعداد بازرسی‌ها توسط دستگاه‌های مختلف، تخلفات در حوزه اصناف پابرجا است، عنوان کرد: بدترین موضوع در این زمینه آن است که تعداد پرونده‌های تشکیل شده در حوزه تخلفات اصناف به هیچ وجه با آمار تخلفات صورت گرفته هم‌خوانی ندارد.

محمد امیری با یادآوری اینکه بیشترین تخلف صورت گرفته در استان توسط اصناف مربوط به درج نشدن قیمت بر روی اجناس است، خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه بازرسان در این حوزه فعالیت می‌کنند اما به عینه شاهد این موضوع هستیم که بیش از ۸۰ درصد فروشگاه‌ها مبادرت به درج قیمت بر روی اجناس نمی‌کنند.

کد خبر 5149020

منبع: مهر

کلیدواژه: تنظیم بازار اتاق اصناف سید محمود موسوی ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه شیراز شهرکرد شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی مشهد لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل همدان قیمت بر روی اجناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خدابنده لو گفت: امروزه افراد دارای معلولیت در فعالیت‌های اجتماعی و مسابقات زیادی شرکت و توانمندی‌های خود را به جامعه ثابت می‌کنند.

وی افزود: در این راستا اولین جشنواره ورزش‌های بومی، محلی در سه شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده در سال گذشته برگزار شد که استقبال گروه‌های هدف را به دنبال داشت.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: فعالیت‌های ورزشی برای افراد دارای معلولیت از ۲ جنبه درمانی که هدف آن تأمین سلامتی و پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری‌های ثانویه است حائز اهمیت می‌باشد.

خدابنده لو گفت: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت می‌کند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده‌ای دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین به اجرای طرح آموزشی آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌ها در دوره سالمندی اشاره کرد و گفت: این طرح با موضوعات سکته مغزی، بیماری قلبی- عروقی، استئوپروز، آرتروز، دیابت، سقوط و دمانس (آلزایمر) است که در سال گذشته ۲ هزارو ۷۲۷ در سطح استان شهری و روستایی تحت پوشش قرار گرفتند.

به گفته وی، آشنایی با بیماری استئو آرتریت، سقوط- بیماری دیابت - بیماری قلبی و عروقی -پوکی استخوان - سکته مغزی و آشنایی با بیماری دمانس از جمله موضوعاتی است که برای سالمندان جامعه هدف بهزیستی و افراد محلی در ۲ گروه سنی میانسالان با رده سنی ۶۵ الی ۴۵ و گروه سالمندی با رده سنی ۸۵ الی ۶۵ برای هر ۲ جنس آموزش داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی