Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام انگجی با بیان اینکه خیریه مسجد ملک در مجموع ۶۰۰ خانواده محروم را تحت پوشش دارد، گفت: اهالی این خانه خدا در ماه رجب به ۳۰۰ خانواده نیازمند در قالب بسته ارزاق یا توزیع گوشت و مرغ کمک می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید علی انگجی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تعطیلی بازار تهران در پی شیوع ویروس کرونا موجب کاهش بسیاری از برنامه های مساجد واقع در این بازار شده است، اظهار کرد: با وجود کاهش درآمد کسبه بازار بزرگ تهران در این دوره، کمک رسانی به نیازمندان همسو با توصیه مقام معظم رهبری درباره رزمایش مواسات و همدلی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد ملک (واقع در تهران، بازار بزرگ، بازار عباس آباد، کچه حمام چال) افزود: خیریه این مسجد در دوره شیوع ویروس کرونا نیز فعال بود و گروه تحقیق در بررسی وضعیت 30 خانواده جدید موفق عمل کرد و در مجموع هر ماه به 300 خانواده، کمک می شود و به طور میانگین هر ماه به 300 فرد نیازمند که به این مسجد مراجعه می کنند کمک هایی صورت می گیرد.

 

وی اضافه کرد: اهالی مسجد ملک در ماه رجب به 300 خانواده نیازمند در قالب بسته ارزاق یا توزیع گوشت و مرغ و کارت هدیه یا کمک های نقدی کمک می کنند.

 

انگجی گفت: خیریه مسجد ملک در مجموع 600 خانواده محروم را تحت پوشش دارد که برخی از آنها کمک های ماهیانه، برخی کمک های فصلی و برخی نیز دو سه نوبت کمک در طول سال را از این مسجد دریافت می کنند. خدمت رسانی اهالی این مسجد به نیازمندان سابقه 50 ساله دارد.

 

وی با بیان اینکه نماز جماعت در دو نوبت ظهر و شب در مسجد ملک در دوره کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به همت بسیجیان و هیئت امنای این مسجد بیش از 20 هزار ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کننده طی یک سال اخیر میان نمازگزاران مسجد ملک، کسبه بازار عباس آباد و خانواده های نیازمند توزیع شده است.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه سبک زندگی اسلامی فعالیت های مسجدی مسجد ملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است