Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسات کنفدراسیون فوتبال آسیا با کشورهای عضو برای بررسی زمان و محل برگزاری دو رویداد انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ که در حکم انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا هم هست، ادامه دارد. این جلسات از روز گذشته آغاز شد و فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد بازی‌های تیم ملی کشورمان از فروردین به خرداد موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه جدید قرار است بازی‌های هر گروه به صورت متمرکز در یکی از کشورهای همان گروه برگزار شود و تیم ملی روز ۳ ژوئن (۱۳ خرداد ۱۴۰۰) مقابل هنگ کنگ ،۷ ژوئن (۱۷ خرداد) مقابل بحرین، ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) برابر کامبوج و روز ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) برابر عراق قرار خواهد گرفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز پنجشنبه هفته جاری به صورت رسمی برنامه مسابقات را اعلام خواهد کرد.

فدراسیون‌ها تا روز ۱۵ اسفند مهلت دارند برای میزبانی، درخواست خود را به کنفدراسیون آسیا ارائه بدهند.

فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته اعلام کرد برای میزبانی مسابقات گروه C درخواستش را به AFC داده است.

این در حالی است که «علی نوری» خبرنگار عراقی هم اعلام کرد عراق یکی از رقبای جدی ایران در گروه سوم خواهان میزبانی مسابقات متمرکز در این گروه شده است. این در خواست از سوی هیات عادی سازی که در فدراسیون عراق مشغول به کار است به AFC ارسال می‌شود.

به این ترتیب معادلات میزبانی در گروه سوم در حال حاضر با اعلام آمادگی حداقل دو کشور پیچیده شده است و باید دید AFC در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.

کد خبر 5149073 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان تکواندو والیبال ویروس کرونا کشتی آزاد تنیس روی میز انتخابات فدراسیون فوتبال کاراته فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود