Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛روح‌الله غلامی مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: پس از حدود سه ماه و نیم تعطیلی مرز مهران و در نتیجه مذاکرات متعدد مسوولان کشوری و استان ایلام با طرف‌های عراقی فعالیت تجاری مرز بین‌المللی مهران که بدلیل شیوع کرونا متوقف شده بود در نیمه دوم خردادماه سال جاری از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: روزانه کامیون‌های حامل کالای صادراتی و بازرگانی از مرز بین المللی مهران پس از تشریفات گمرکی به کشور عراق صادر می‌شوند که تمامی این کامیون‌ها قبل از خروج از مرز بازرسی شده در صورت برخورد با موارد مشکوک این موضوع در دست بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل گمرک استان ایلام یادآور شد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا هم‌اکنون قرنطینه‌های بهداشتی در مرز مهران فعال است و تیم‌های بهداشتی در این مرز برای غربالگری و پایش افراد آلوده و انجام اقدام‌های پیشگیرانه برای مقابله با بیماری‌ها حضور دارند.

غلامی بیان کرد: تشدید اقدام‌های بهداشتی در مرز و غربالگری و پایش بهداشتی رانندگان و همچنین ضدعفونی کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی در راستای مقابله با بیماری ویروسی کرونا در مرز بین المللی مهران انجام می‌شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرز مهران فعالیت تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمد برزعلی افزود: پیش بینی می‌کنیم امسال بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تُن انواع محصول ازجمله گندم، جو و کلزا برداشت شود.

وی از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران