Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیر قلعه‌نویی تیم دارد و با شناختی که از او دارم و به استقلال نمی‌آید چون پایبند به قراردادش است. اصغر طالب‌نسب در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط این روز‌های باشگاه استقلال اظهار داشت: وضعیت استقلال واقعا خوب نیست. استقلال یکی از تیم‌های پُرمهره لیگ برتر است و در هر پست دو بازیکن خوب دارد، اما مربیان استقلال هنر استفاده از این بازیکنان را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره شایعه مبنی بر کم‌کاری بازیکنان استقلال مقابل سپاهان تصریح کرد: من این صحبت را قبول ندارم. بازیکنان در این بازی کم‌کاری نکردند و بازی خود را انجام دادند، اما متاسفانه استقلال مشکلات فنی و حاشیه‌های زیادی دارد که قطعا باید تغییراتی در کادرفنی انجام شود.   پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص تغییر سرمربی استقلال، گفت: اگر الان فکری را برکنار کنند چه کسی را می‌خواهند بیاورند؟ امیر قلعه‌نویی تیم دارد و با شناختی که از او دارم او به استقلال نمی‌آید، چون پایبند به قراردادش است و دیگر گزینه هم فرهاد مجیدی هست که بعید است بتواند از پس مشکلات استقلال بربیاید و اگر ۵ هفته او هم نتیجه نگیرد می‌خواهند چه کار کنند؟

طالب‌نسب درباره صحبت‌های بازیکنان این تیم تاکید کرد: بازیکنان هر کاری می‌خواهند با این تیم می‌کنند. مسی آنقدر تعیین و تکلیف نمی‌کند که بازیکنان استقلال این کار را در استقلال انجام می‌دهند. زمانی که ما در استقلال بودیم و قلعه‌نویی سرمربی ما بود کسی جرات زدن حرف را نداشت، اما متاسفانه بازیکنان از نجابت فکری سوءاستفاده می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محمود فکری باید دستیاران خود را تغییر دهد. نیاز است کنار او مربی بادانشی باشد و در ضمن سرپرست باشگاه هم باید تغییر کند و یک مدیر بالای سر تیم بیاورند تا بتواند حواشی را جمع کند. بیشتر بخوانید: حضور فکری در تمرین استقلال با تاخیر/ عمران‌زاده به تمرینات بازگشت

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال فکری طالب نسب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فکری طالب نسب قلعه نویی طالب نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس