Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:55:05 GMT

کلوپ: لایپزیگ را وادار به اشتباه کردیم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۹۳۳۵

کلوپ: لایپزیگ را وادار به اشتباه کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته نخستین سری از مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد. در دیداری که در بوداپست برگزارشد، لیورپول موفق شد 2 بر صفر آر.ب لایپزیگ را شکست دهد.

یورگن کلوپ بعد از برد تیمش گفت:لایپزیگ تیمی درجه یک است و در شرایط عادی آنها  بهتر از آنچه امروز کارکردند، می توانند در زمین عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:اما ما هم امروز خوب بودیم.شاید حتی بهتر از آنچه خیلی ها تصورمی کردند، بودیم. ما کاری کردیم که لایپزیگ دچار اشتباه شود.

کلوپ ادامه داد:خیلی چیزهای بازی امشب مورد پسندم بود.البته می دانیم که هنوز همه چیز آنگونه که باید باشد، نیست.

در این بازی محمد صلاح 53 و سادیو مانه 58 برای لیورپول گل زدند.

دیدار برگشت دو تیم در تاریخ 10 مارس(20 اسفند 99 ) در ورزشگاه آنفیلد انجام می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیورپول فوتبال یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 5 ماه پیش بود که یورگن کلوپ در خبری غافل‌گیرکننده اعلام کرد لیورپول را ترک می کند. او بعد از 9 سال گفت خسته شده و در خود انرژی لازم برای ادامه دادن نمی بیند. کلوپ لیورپول را به همه افتخارات ممکن رساند ولی از فصل بعد باید منتظر مربی دیگری روی نیمکت لیورپول باشیم که احتمالا آرنه اسلوت خواهد بود.

کلوپ در مصاحبه با سایت باشگاه گفته بود که به هیچ عنوان در فصل بعد مربیگری نخواهد کرد و کنار خانواده استراحت می کند اما از فصل 26-2025 به مربیگری بر می گردد.

گمانه زنی ها در مورد آینده کلوپ زیاد است و امروز سایت ایندیپندنت ادعا کرد شنیده ها در مورد اینکه کلوپ می خواهد به دورتموند برگردد، قوت گرفته اند.

کلوپ قبل از لیورپول به مدت هفت فصل هدایت دورتموند را برعهده داشت و بین سال های 2008 تا 2015 توانست زردها را دو بار قهرمان بوندسلیگا کند. ادین ترزیچ، مربی فعلی دورتموند، یک سال دیگر نیز قرارداد دارد و اکنون گفته می شود کلوپ احتمالا جانشینش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند