Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی، مبنی بر عدم اجازه ملاقات نزدیکان بهنام محجوبی با وی از سوی قوه قضائیه صحت نداشته و منع قضائی برای ملاقات نزدیکان محجوبی با بیمار و اطلاع از وضعیت پزشکی وی وجود ندارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فردی به نمایندگی از دراویش گنابادی و همچنین مادر بهنام محجوبی، اجازه ملاقات با این زندانی را داشته و هیچ منعی در این خصوص وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مادر بهنام محجوبی، ظهر دیروز به ملاقات فرزند خود رفته و علیرغم پروتکل‌های بیمارستانی مبنی بر عدم ملاقات با بیماران در شرایطی که در آی سی یو بستری هستند؛ اما با مساعدت‌های صورت گرفته هم اکنون نیز امکان ملاقات مادر بهنام محجوبی از او فراهم است.

برهمین اساس، ادعای عدم موافقت با ملاقات حضوری افراد احتمالا بنابر ملاحظات پزشکی بیمارستان بوده و ارتباطی با موافقت یا عدم موافقت قضائی ندارد، چرا که مجوز قضائی برای افرادی که درخواست ملاقات داشته‌اند، صادر شده است.

گفتنی است، بر اساس اطلاعیه اداره کل زندان‌های تهران در مورد این زندانی، وی از ابتدای امسال تاکنون نیز هیچ درخواست ملاقاتی به جز یک مورد نداشته است، در تاریخ 7 بهمن 99 مادر وی درخواست ملاقات داشته اند که ملاقات هم انجام شده است.

توضیحات اداره کل زندان‌های تهران درباره مسمومیت "بهنام محجوبی"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهنام محجوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هرتابرلین بعد از امروز(دوشنبه) اعلام کرد، آیمن بارکوک، بازیکن این باشگاه، شنبه شب در یک کلاب شبانه مورد حمله قرار گرفته است.

طبق اطلاعاتی بیلد، بارکوک چندین بار از ناحیه صورت مورد اصابت قرار گرفته و دچار شکستگی‌های متعددی از جمله شکستگی بینی و استخوان گونه شد.

در بیانیه مطبوعاتی باشگاه آلمانی آمده است:"دیروز وقتی فهمیدیم که آیمن بارکوک به دلیل جراحات از ناحیه صورت باید به بیمارستان منتقل شود و این خبر وحشتناکی بود.

آیمن دیروز(یکشنبه) یک عمل موفقیت آمیز داشت اما فعلاً در دسترس تیم نخواهد بود. این موضوع در همان شب توسط پلیس پیگیری شد. برای ایمن آرزوی بهبودی سریع داریم و امیدواریم که او به زودی به زمین بازگردد."

این بازیکن 25 ساله در حال حاضر به صورت قرضی از باشگاه ماینتس در هرتابرلین بازی می‌کند. انتقال قرضی او در انتهای فصل به پایان می‌رسد.

بارکوک از ابتدای سال تاکنون 13 بازی برای هرتابرلین در تمامی مسابقات انجام داده است. او در برد 3-2 مقابل پادربورن یکی از گلزنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • بازتخصیص آب غیرمتعارف به ۳۱ صنعت استان یزد
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹