Web Analytics Made Easy - Statcounter

عليمردانی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری رحمة للعالمين شهرگوجان به منظور حضور فعال در برنامه ها و مشارکت و همکاری در راستای اجرای فعالیت های کانون از ابتدای امسال، در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم مورد تقدیر قرار گرفتند.

«غزاله عليمردانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری رحمة للعالمين شهرگوجان به منظور حضور فعال در برنامه ها و مشارکت و همکاری در راستای اجرای فعالیت های کانون از ابتدای امسال، در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رحمة للعالمين مسجد علی بن ابيطالب (ع) گوجان شهرستان فارسان ادامه داد: امسال اکثر برنامه ها و فعالیت های کانون بر اثر شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامتی اعضای کانون در بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: برادران فعال کانون فرهنگی هنری رحمة للعالمين از زمان شیوع کرونا هر شب با ضدعفونی و گندزدایی مساجد و معابر اصلی شهر به کمک سایر نهادهای مردمی شتافتند.

 

عليمردانی گفت: با اشاره به گروه هدف طرح ملی سه شنبه های تکریم گفت: خانواده‌های معزز شهدا و ایثار گران، معلمان، نخبگان، کسبه محل، خیرین محل، مروجان ارزش‌ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز، کارآفرینان، هنرمندان،  ورزشکاران، خانواده موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمین مسجد، مسئولان تأثیرگذار و گروه‌های جهادی و محرومیت زدایی از جمله گروه‌های هدف این طرح هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رحمة للعالمين مسجد علی بن ابيطالب (ع) گوجان شهرستان فارسان ادامه داد: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی از جمله اهداف این طرح است

 

وی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله بویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد را از دیگر اهداف طرح ملی «سه شنبه های تکریم» برشمرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم نوجوانان کانون فرهنگی هنری رحمة للعالمین سه شنبه های تکریم طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود