Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا به صورت تلفنی با «جمعه سعدون» همتای عراقی خود گفتگو کرد. دو طرف در جریان این تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات عراق بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس این گزارش، محور اصلی گفتگوی تلفنی وزرای دفاع آمریکا و عراق حملات راکتی اخیر به فرودگاه اربیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آستین در جریان این تماس تلفنی ضمن مردود خواندن حملات راکتی به اربیل، مدعی شد: واشنگتن خواستار عراقی امن و باثبات است و به حمایت از آن ادامه می دهد.

پیشتر وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حمله موشکی صورت گرفته به فرودگاه اربیل را محکوم می کند. در این بیانیه تاکید شد: دولت عراق از هیچ تلاشی برای مبارزه با عناصر باقی مانده از گروه های تروریستی در هر شکل و عنوانی فروگذار نخواهد کرد.

این وزارتخانه اعلام کرد که تحقیقات از سوی یک کمیته مشترک متشکل از طرف های امنیتی دولت فدرال و دولت اقلیم کردستان عراق ادامه دارد. وزارت خارجه عراق ادامه داد که بغداد همه اقدامات لازم برای مجازات عاملان ارتکاب چنین اقداماتی و تحویل آنها به سیستم قضایی را اتخاذ خواهد کرد.

پیش از این نیز کانال تلگرامی «صابرین نیوز» هم به نقل از یک منبع مطلع گزارش داد که در جریان عملیات راکتی علیه پایگاه آمریکایی در اربیل عراق، یک فروند هواپیمای سوپر کِی‌اِن‌سی ۳۵۰ متعلق به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) آسیب جدی دیده و یک فروند پهپاد ام‌کیو ۱ سی نابود شده است.

کد خبر 5149086 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا عراق لوید آستین ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه عربستان سعودی سوریه ایران افغانستان جو بایدن ویروس کرونا داعش ترکیه بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جورجینیو برای دست کم یک فصل دیگر پیراهن آرسنال را به تن خواهد کرد

طرفداری | به گزارش دیوید اورنستین، آرسنال از عملکرد جورجینیو در فصل جاری رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این بازیکن پیشنهاد کند. جورجینیو که در زمستان ۲۰۲۳ و با قراردادی ۱۸ ماهه از چلسی به آرسنال پیوست، در فصل جاری نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشته و از عناصر اصلی موفقیت توپچی‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان بوده‌است. بر اساس خبرها، خود بازیکن نیز از ماندن در لندن استقبال می‌کند و به احتمال بالا، به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت خواهد داد.

قراداد جورجینیو با آرسنال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و بند تمدید یک ساله نیز در آن گنجانده شده‌است؛ با این حال آرسنال قصد دارد با ارائه پیشنهادی جدید که می‌تواند با افزایش دستمزد هم همراه باشد، قدردانی خود از هافبک ۳۲ ساله تیمش را نشان دهد. جورجینیو تا به اینجای فصل ۳۵ بازی برای آرسنال انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل