Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کرج گفت: طبق قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که مصداق تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه باشد جرم محسوب شده و برای آن مجازات تعیین شده است؛ از این رو برگزاری هرگونه همایش، تجمع، مراسم عزا وعروسی که تهدید سلامت جامعه است تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، غفور قاسم پور با اشاره به موج چهارم کرونا و با اعلام وضعیت خطر گفت: براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی باشد، جرم شناخته و مجازات برای آن تعیین شده است که یک‌ سال حبس از جمله این موارد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی ویروس جهش یافته در استان البرز و قزوین گفت: در استانهای مشابه دستگاه قضا، برای برگزار کنندگان و بانیان مراسم و جشن عروسی و عزا در ایام شیوع بیماری کرونا و محدودیت ها حکم مجازات و محکومیت حبس صادر می کند.

 فرماندار کرج با بیان اینکه دورهمی های خانوادگی سرمنشاء اشاعه و شیوع کرونای جهش یافته خواهد بود، افزود: جلسات عقد، عروسی، ترحیم و مراسم دورهمی خانوادگی تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

وی افزود:  برگزاری هرگونه مراسم ، همایش و تجمع بدون کسب مجوز تا زمان عادی شدن شرایط و اعلام رسمی ستاد مدیریت بیماری کرونا در این شهرستان ممنوع است و برگزار کنندگان این قبیل مراسم به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج سلامت عمومی تجمعات کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند

محمد مهدی فروردین در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه گیاهان دارویی میمند در کشور بی نظیر است، گفت: همکاری مجموعه شهرداری و شورای شهر میمند برای توسعه این خطه جای تقدیر دارد.

او تصریح کرد: انتظار داریم که حق از دست رفته مردم میمند به همت مسئولان بر گردد چراکه میمند در صنایع دستی حرف برای گفتن دارد و شهرستان فیروز آباد دارای ۶ اثر ثبت شده جهانی است. 

فروردین با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد با توجه به دارا بودن آثار باستانی از موزه محروم است، اظهار کرد: مردم از مسئولان انتظار پیگیری حق خود دارند و با توجه به اینکه سال گذشته که میمند ثبت ملی شد، اثرات ثبت ملی میمند را مردم باید لمس کنند و باید زیرساخت مورد نیاز برای رونق گردشگری تقویت شود.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان حاضر در این همایش صدای مردم میمند در دولت و حاکمیت درخصوص موقوفه میمند باشند.

فروردین با اشاره به اینکه ظرفیت تولیدی میمند می‌تواند استان فارس را در قله قرار دهد، اضافه کرد: تولیدات بزرگ‌ترین میدان گازی جنوب کشور از جاده شهرستان فیروز آباد می‌گذرد و روزانه شاهد تلفات جاده‌ای هستند که باید این موضوع در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • مالاریا مهم ترین بیماری انگلی تهدید کننده سلامت بشر در دنیا+ فیلم
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا