Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:14:39 GMT

امباپه بیش از همیشه از رئال مادرید دور است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۹۷۹۸

امباپه بیش از همیشه از رئال مادرید دور است

خورخه والدانو، سرمربی و بازیکن سابق رئال مادرید، پس از شکست سنگین 4-1 شب گذشته بارسلونا برابر PSG، راجع به درخشش امباپه و آینده این ستاره جوان صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، خورخه والدانو شب گذشته و پس از نمایش درخشان PSG در نوکمپ، از عملکرد این تیم و به خصوص ستاره جوان پاریسی ها، کیلیان امباپه که موفق به هت تریک شد، تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

والدانو گفت: "او شخصیتی دارد که تمام توان و کیفیت خود را در بازی های مهم نشان می دهد. البته پاری سن ژرمن امروز خیلی بیشتر از فقط "امباپه" بود. نیمه دوم بازی برای بارسا یک شکنجه واقعی بود."

 

 

والدانو راجع به آینده ستاره جوان PSG افزود: "امشب امباپه بیش از همیشه از رئال مادرید دور است. او ممکن از درخواست 30 میلیون یورو داشته باشد، همان دستمزدی که نیمار می گیرد و فکر می کنم که فقط پاری سن ژرمن می تواند این مبلغ را به او پرداخت کند."

 

والدانو همچنین معتقد است که PSG هیچ دلیلی ندارد که لیونل مسی را به خدمت بگیرد: "به نظر من PSG در حال حاضر خیلی هم علاقمند نیست که امباپه را با مسی عوض کند. امباپه امشب معیار و مقیاس ارزش ها را تغییر داد."

 

خورخه والدانو در ادامه ضمن مقایسه امباپه با ارلینگ هالند، اضافه کرد: "امباپه از هالند مهاجم کامل تری است، اما به نظر من رئال مادرید به مهاجمی مانند هالند احتیاج دارد. هالند ماریو کمپس قرن 21 است."

 

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه خورخه والدانو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه خورخه والدانو خورخه والدانو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته بارسلونا برابر خیرونا در رقابت‌های لالیگا باعث شد که قهرمانی رئال مادرید در این مسابقات مسجل شود و بازیکنان و هواداران این تیم پس از آن به جشن و خوشحالی مشغول شوند.

بسیاری از آنها با انتشار تصاویری در صفحات رسمی‌شان در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و یکی از آنها وینیسیوس بود که از این فرصت استفاده کرد تا بار دیگر طعنه سنگینی به بارسلونا زده باشد.

این بازیکن برزیلی که در چند ماه اخیر بارها از سوی هواداران بارسا با توهین‌های نژادپرستانه و آرزوی مرگ روبه‌رو شده پستی را در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بازنشر کرد که ستاره‌های جوان رئال مادرید را نشان می‌داد و تعداد جام‌هایی که آنها در طول این مدت کسب کرده بودند را شمرده بود.

وینیسیوس توضیح کوتاهی درباره این پست نوشت: «عصر جدید» اما این جمله در واقع تنه سنگینی به بازیکنان بارسا بود چون بسیاری از آنها پس از پیروزی تیمشان برابر رئال مادرید در رقابت‌های سوپر جام فصل گذشته از عبارتی مشابه استفاده کرده بودند و این بازیکن در واقع این موضوع را در این شب تلخ برای بارسا به آنها یادآوری کرد.

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025