Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،مسعود بادین،نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به  تبلیغات اخیر یکی از پلتفرم‌های فروش آنلاین بیمه‌نامه که با واکنش نهاد ناظر هم مواجه شده است، گفت: ضرورت دارد تا یک سازوکاری شفاف در ارتباط با اجرای فصل دوم آیین‌نامه 71 بیمه مصوب شورای عالی بیمه تدوین و به اجرا گذاشته  شود؛ چرا که هدف سیاست‌گذاران صنعت بیمه از آیین‌نامه یادشده، حمایت از حقوق بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و صاحبان حقوق آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح این موضوع که در فصل دوم آیین‌نامه 71 بیمه، محورهای و جهت‌گیری اطلاع رسانی و تبلیغ خدمات بیمه‌ای مشخص شده، اظهار داشت: هدف از تبلیغات بیمه‌ای چه توسط شرکت‌های بیمه‌گر، کارگزاران رسمی و نمایندگان بیمه، معرفی صحیح خدمات بیمه‌ای با هدف ایجاد تقاضا در جامعه و تاثیر مثبت بر فروش بیمه‌نامه است.
نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا چالش اصلی این موضوع را این دانست  که عرضه‌کنندگان بیمه و به طور خاص استارتاپ‌ها یا شرکت‌هایی که به نحوی غیرمستقیم، اقدام به فروش بیمه‌نامه در قالب اپلیکیشن یا یا سایت به صورت آنلاین می‌کنند، در تبلیغات خود نباید به گونه‌ای اقدام کنند که موجب گمراهی مردم و بیمه‌گذاران شود.
وی افزود: از این منظر اگر به ماجرای تبلیغات اخیر نگاه کنیم، این مساله روشن است که این تبلیغات نه با هدف معرفی خدمات بیمه‌ای که بر اساس یک شیوه تبلیغاتی و استفاده از نام و برند شرکت‌ها صورت گرفته که جای تامل و نقد جدی دارد.
مدیر عامل بیمه آسیا با تاکید بر اهمیت برند شرکت های بیمه ای، بیان داشت: واقعیت این است که نام و نشان تجاری شرکت‌های بیمه‌ای نمی‌تواند و نباید ملاک و دستمایه تبلیغات عرضه‌کنندگان بیمه قرار گیرد؛ چرا که مخدوش کننده حقوق صاحبان سهام شرکت‌های بیمه‌گر است و باعث سردرگمی بیمه‌گذاران برای انتخاب دقیق محصول مورد نیازشان می‌شود.

مسعود بادین با استناد به آیین‌نامه71، گفت: این آیین نامه به صراحت تاکید دارد که عرضه‌کنندگان بیمه باید از تبلیغات گمراه‌کننده پرهیز کنند. تبلیغات گمراه‌کننده یعنی اینکه باعث ابهام در تشخیص محصولات بیمه‌ای شود، وعده‌هایی خارج از پوشش‌های بیمه‌نامه یا افزون بر عملکرد و تعهدات بیمه‌گر به بیمه‌گذار داده شود، با شرایط حاکم بر بیمه‌نامه همخوانی نداشته و منطبق با قوانین و مقررات بیمه‌ای و عرف حاکم بر بیمه نباشد.

وی در ادامه اظهار داشت: بهتر است برای اینکه دیگر شاهد تبلیغاتی که ممکن است با شفافیت و رقابت سالم در صنعت بیمه همخوانی نداشته باشد، یک وحدت رویه‌ای با مشارکت شرکت‌های بیمه از کانال روابط‌عمومی شرکت ها، سندیکای بیمه گران و بیمه مرکزی به عنوان ناظر ایجاد شود. در خصوص موضوع اخیر هم آیین‌نامه 71 اختیار و تکلیف را بر عهده نهاد ناظر گذاشته و موسسات بیمه‌ای در قبال تبلیغات خود و یا شبکه نمایندگان مسئولیت دارند.
مدیر عامل بیمه آسیا در پایان ماده 7 آیین‌نامه 71 مصوب شورای عالی بیمه را مورد تاکید قرار داد که اذعان می دارد در مواردی که بیمه مرکزی تبلیغ بیمه را مغایر با قوانین و مقررات تشخیص دهد،‌ حق دارد  دستور تغییر یا اصلاح تبلیغ مطابق نظر بیمه مرکزی و انتشار مجدد آن از طریق همان رسانه‌ای که تبلیغ اولیه از آن طریق منتشر شده را بدهد یا اینکه از انتشار تبلیغ جلوگیری کند و یا اینکه اقدام دیگری انجام دهد که نتیجه آن حفظ منافع عمومی باشد.

پربیننده ترین معمای وام‌های فوری! تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات ایران با پتروشیمی خلیج فارس و انجمن استصنا افزایش ۴۶.۸درصدی مانده تسهیلات بانکی/ رقم تسهیلات و سپرده‌ها در کدام استان بالاتر است؟ افزایش سالانه ۵میلیون تن محصولات پتروشیمی با طرح «طراوت» بانک صادرات فروش دو هزار و ۳۶۰میلیارد تومانی اوراق بدهی در سایه عدم مشارکت بانک‌ها/ نرخ بهره مؤثر اوراق فروش‌رفته؛ ۲۱.۴درصد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسعود بادین مدیر عامل بیمه آسیا شرکت های بیمه آیین نامه 71 بیمه نامه شرکت ها بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت

به گزارش قدس آنلاین، «مرتضی شاهمیرزایی» امروز (سه‌شنبه) در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی در محل وزارت نفت افزود: پتروشیمی‌ها با پرداخت معوقات خود مانع از محدودیت‌های گازی شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی گفت: در دولت سیزدهم با اجازه ورود به بخش خصوصی منجر به توسعه میادین شده و تا کنون نیز چهار طرح بید بلند خلیج فارس، NGL ۳۱۰۰, NGL۳۲۰۰ و به سازی مشعل‌های مارون را شاهد بودیم.

شاهمیرزایی گفت: با جمع‌آوری گازهای همراه، روزانه ۴۰ میلیون متر مکعب به شبکه سراسری گاز وارد می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی گفت: این تفاهم‌نامه روزی تاریخی را رقم زد و برای بهتر انجام شدن آن باید همکاری بین هلدینگ‌ها با دولت بیشتر شود و هلدینگ‌ها باید به اندازه توان خود سرمایه بیاورند.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین راهبردهای پتروشیمی تکمیل زنجیره ارزش است که طبق برنامه در حال پیگیری آن هستیم.

گفتنی است؛ تفاهم‌نامه توسعه میدان‌های گازی با توان هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت) با حضور «جواد اوجی» وزیر نفت، «محسن خجسته‌مهر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مرتضی شاهمرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمعی از مدیران عامل صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور امضا شد.

ارزش مجموع تفاهم‌نامه‌هایی که امروز به امضا رسید ۶.۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود و با اجرای این طرح‌ها، حدود ۱۲۷ میلیون متر مکعب به تولید گاز کشور با هدف تامین پایدار خوراک پتروشیمی‌ها اضافه خواهد شد.

شرکت ملی نفت ایران برای توسعه میدان‌های گازی کشور با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، مذاکراتی پرشمار را با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی انجام داده است. در نتیجه این اقدامات، تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی در جنوب، جنوب غرب کشور و خلیج فارس با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی امضا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • راست و دروغ تبلیغ محصولات غذایی در تلویزیون
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است