Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی پچ، آمریکا ظاهرا مفهوم زیبایی است و معروف است به سرزمین فرصت ها. با این حال، در مورد اینکه آمریکا چه کشوری است و چه خصوصیاتی دارد، حقایق تلخی وجود دارد.

آنچه در زیر می‌آید همان چیزی است که از آن به عنوان حقیقت زشت آمریکا یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیز‌هایی که مردم آن‌ها را درست می‌دانند و نمی‌خواهند تلخی آن‌ها را بپذیرند. در نتیجه، آن‌ها یاد گرفته‌اند که بپذیرند و زندگی خود را مطابق با آن تنظیم کنند.

در گزارش این پایگاه اینترنتی آمده است: 

۱. آمریکایی‌ها واقعاً از زندگی خود راضی نیستند. این امر ناشی از تنش اقتصادی و سیاسی است. نروژ شادترین کشور کره زمین محسوب می‌شود، اما آمریکا حتی در فهرست ۱۰ کشور برتر هم نیست.

۲. یک طبقه ممتاز در آمریکا وجود دارد. قانون به طور مساوی برای همه نیست. پول و افراد مشهور در این کشور نفوذ می‌خرند و بالاتر از قانون قرار می‌گیرند. به ندرت چنین افرادی زندانی می‌شوند.

۳. آمریکا مواد مخدر را پذیرفته است. این کشور اخیراً دارو‌های افیونی را بد تشخیص داده است، اما به نوعی مشکلی با مصرف ماریجوآنا نمی‌بیند. واقعیت این است که آمریکا کشور شماره ۱ مصرف مواد مخدر در جهان است.

۴. آمریکایی‌ها به فناوری اعتیاد دارند. آن‌ها به هیچ عنوان نمی‌توانند بدون فناوری شخصی خود زندگی کنند حتی اگر مجبور شوند معاشرت و ارتباط غیرمجازی را حذف کنند.

۵. برخی از آمریکایی‌ها از نظر تاریخی بی سواد هستند. وقتی آمریکا را با کشور‌های دیگر مقایسه می‌کنید، آمریکایی‌ها نسبت به گذشته خود کاملاً ناآگاه هستند. جالب است، در عصری که فناوری ۲۴ ساعته در اختیار آنهاست و ۷ ساعت اخبار و اطلاعات را در اختیار آمریکایی‌ها قرار می‌دهد، آن‌ها از گذشته و تاریخ کشورشان بی اطلاع هستند. همانطور که مورخ مشهور آمریکایی دیوید مک کالو گفته است: «آمریکایی‌ها در حال پرورش نسلی هستند که از نظر تاریخی بی سوادند و دانش بسیار ناقصی از سیستمی دارد که کل تمدن شان بر اساس آن بنا شده است.»

۶. برخی از مردم آمریکا از لحاظ ذهنی ناتوان هستند و اکثر آن‌ها از نیروی مغزی محدودی در امور روزمره خود استفاده می‌کنند و به همین ترتیب اراده ضعیفی دارند که به راحتی توسط رسانه‌ها قابل سوء استفاده است. این احتمالاً به اعتیاد آن‌ها به مواد مخدر و فناوری مربوط می‌شود. به دلیل تغییر ارزش‌ها  آن‌ها نمی‌خواهند حقیقت را بدانند و فقط اخبار و اطلاعات مربوط به طرز تفکر خود را ترجیح می‌دهند.

۷. به آمریکایی‌ها آموخته‌اند که برای رسیدن به اهداف، دروغ و کلاهبرداری را به هر قیمت انجام دهند. به جای زندگی در یک فضای "برد-برد" که به موجب آن هر دو طرف بتوانند با هم به سعادت برسند، آن‌ها اکنون در عصر "برد-باخت" زندگی می‌کنند یعنی تنها به قیمت از دست دادن طرف مقابل می‌توانند پیروز شوند.

۸. آمریکایی‌ها برنامه ریزان فعالی نیستند. آن‌ها ترجیح می‌دهند قبل از آنکه اقدامی کنند، به حریفان خود اجازه دهند که آن‌ها را از پای درآورند. مثال‌های زیادی برای روشن کردن این موضوع وجود دارد، به عنوان مثال، توفان کاترینا، حمله به پرل هاربر، حادثه یازده سپتامبر، حادثه یو اس اس ماین و غیره. این یک ضعف شدید است که آن‌ها دارند، چیزی که بقیه دنیا از آن آگاه هستند.

۹. بیشتر آمریکایی‌ها رانندگی بلد نیستند. آمریکا از نظر تصادفات جاده‌ای شماره یک است. ماشین‌های الکتریکی به مرور زمان این مشکل را حل می‌کنند که این نشانه دیگری است که آمریکایی‌ها آزادی و استقلال خود را از دست می‌دهند.

۱۰. اخلاق آمریکایی رو به زوال است که نشانگر زوال فرهنگ آنهاست. به عنوان مثال، وفاداری در حال سقوط است و می‌تواند به بالاترین پیشنهاد خریداری شود. علاقه به دین و میهن پرستی نیز رو به زوال است. آن‌ها همچنین تمایلی به همدلی با دیگران ندارند و احساس آن‌ها بر مبنای درست و غلط در ایدئولوژی‌های سیاسی تقسیم شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندگی در آمریکا فرهنگ آمریکایی مردم آمریکا آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • اینجا «ایالات متحده اسرائیل» است!
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق