Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@14:46:35 GMT

خیران فارس همواره پیشتاز بوده اند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۹۸۵۳

خیران فارس همواره پیشتاز بوده اند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در جلسه تقدیر از خیرین که با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان این که یک هزار و ۱۰۰ خیریه و سازمان مردم نهاد در استان فارس فعال هستند، اظهارداشت: اولین سیستم درمانی (بیمارستان نمازی) و اولین سیستم آبرسانی بهداشتی شیراز خیریه توسط مرحوم نمازی احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که کمک رسانی در سیل نوروز سال ۹۸ و کمک به نیازمندان در همه گیری کرونا از جمله جلوه‌های مهم مشارکت خیرین در کمک رسانی به مردم بوده است، افزود: خیرین استان فارس یک هزار میلیارد تومان برای تهیه بسته‌های حمایتی معیشتی، درمانی، کمک به تهیه لوازم مورد نیاز بیمارستان ها، اجاره مغازه‌ها و تولید ماسک کمک کرده اند.

او با بیان این که تعداد ۴۰ هزار تبلت و گوشی، بسته‌های معیشتی و بهداشتی و درمانی و لوازم مورد نیاز بیمارستان‌ها توسط خیرین استان فارس تهیه و اهدا شده است، ادامه داد: ۱۵۰ میلیارد تومان لوازم التحریر و پوشاک دانش آموزان و یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان در زمینه تامین سلامت، ساخت بیمارستان ها، تاسیس درمانگاه و خانه‌های بهداشت روستایی و اقامتگاه همراه بیمار، ساخت پایگاه اورژانس و توسعه مراکز آموزش پزشکی در مناطق محروم هزینه کرده اند.

استاندارفارس با اشاره به این که خیرین این استان در زمینه ساخت مسکن، محیط زیست، توسعه کارآفرینی، ازدواج و اشتغال جوانان به ویژه در روستا‌ها خدمات زیادی داشته اند، گفت: ۳۸ کیلومتر راه روستایی با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان توسط خیرین ساخته شده است و در زمینه حفر چاه و توسعه خطوط انتقال آب مناطق محروم نیز مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان توسط خیرین اهدا شده است.

رحیمی با بیان این که ۱۴۶ هزار متر مربع مدرسه با ۴۴۰ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز در استان فارس ساخته شده است، افزود: همچنین شش هزار و ۸۶۰ مترمربع مسجد با هزینه بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان نیز توسط خیرین مسجدساز در استان فارس احداث شده است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با تقدیر از عملکرد خیرین مناطق جنوبی استان، اظهارداشت: در شهرستان لار بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده بالغ بر ۱۵۶ میلیارد تومان در حوزه‌های سلامت، آموزش و اشتغال هزینه کرده است.

رحیمی با بیان این که خانواده راستی نیز ۱۵۰ میلیارد تومان در زمینه سلامت و ورزش هزینه کرده اند، ادامه داد: خانواده‌های سلجوقی و عسکری ۴۵ میلیارد تومان در زمینه احداث مسجد و منازل محرومین در مناطق جنوبی استان فارس هزینه کرده اند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با بیان این که در شهرستان گراش خیرین بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای تاسیس مرکز ناباروری و مراکز آموزشی، آسفالت راه ها، پارک بانوان و بسته‌های حمایتی هزینه کرده اند، افزود: در شهرستان خنج، خیرین ۴۰ میلیارد تومان برای احداث مراکز بهداشتی و درمانی هزینه کرده اند.

او ادامه داد: در شهرستان اوز نیز ۱۵۰ میلیارد تومان در امور خیریه توسط نیک اندیشان این شهرستان هزینه شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس پیشتازی خیران میلیارد تومان هزینه کرده اند استان فارس توسط خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیر کل کمیته امداد استان مازندران در حاشیه مراسم جشن برآورده شدن آروز‌ها  در مصاحبه‌ای گفت:این طرح برای اولین بار در بهشهر اجرا شد و با نظر حامیان اکرام بوده است.

معافی گفت در این طرح، آرزوی فرزندان ایتام به خیرین اعلام و نیاز آنها بر آورده شد.

معافی آرزو‌های ایتام را علاوه بر درمان و تحصیل، کالا‌هایی همچون تلویزیون، یخچال، دوچرخه، جارو برقی، گوشی دانست که در این مراسم بصورت نمادین به چند نفر هدیه شد.

وی ضمن قدردانی از حامیان ایتام با بیان اینکه خیرین در بهشهر رابطه بسیار خوبی با ایتام دارند گفت:علاوه بر این برنامه ماهانه خیرین بصورت مستمر توجهات خود را از ایتام کم نمی‌کنند.

وی درباره کمک خیرین در سال ۱۴۰۲ گفت: کمک‌های مومنانه خیرین در سال ۱۴۰۲ از مرز ۱۰۰۰میلیارد تومان گذشت و این نشان از نوعدوستی و توجه مر دم استان مازندران از ایتام و مددجویان تحت پوشش دارد که با تاسی از ائمه معصومین سرچشمه می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • مجموعه قضایی هرمزگان پیشتاز و نمونه است+ تصویر
  • هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند