Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@18:54:53 GMT

پلمب 7 واحد صنفی کارگاهی در رودان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۹۹۱۳

پلمب 7 واحد صنفی کارگاهی در رودان

مدیرشبکه بهداشت و درمان رودان از پلمب 7 واحد صنفی کارگاهی در شهرستان به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس علیمراد افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در 48 ساعت گذشته و در بازرسی های کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت 7 واحد صنفی کارگاهی شامل 3 واحد تعمیرگاه خودرو، 1 واحد تراشکاری، 1 واحد کابینت سازی، 1 واحد تعمیر پمپ و انژکتور و 1 واحد آپاراتی و بالانس کامپیوتری به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پلمب طولانی مدت در انتظار متخلفان است اظهار داشت: تیم های بازرسی سلامت محیط و کار با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی فعالیت جدی را با هدف نظارت بر واحدهای صنفی پرخطر در شهرستان در حال اجرا دارند و قرار است با واحدهای صنفی پرخطر که مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نمی کنند برخورد قانونی صورت گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان گفت: بی توجهی مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی، موج دوم و سوم شیوع کرونا را در کشور و از جمله شهرستان رودان رقم زد و اکنون با نزدیک تر شدن به ایام نوروز این ساده انگاری باعث بروز ابتلا های جدید به کرونا شده بطوری که با نگاهی به آمار شاهد افزایش تعداد افراد مبتلا به کووید ۱۹ در این مدت بوده ایم  و زنگ خطر موج چهارم از هم اکنون به صدا درآمده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تخلفات صنفی عدم رعايت پروتكل هاي بهداشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان

 ایرج حسن‌پور گفت: با برنامه‌ریزی حوزهٔ بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان، طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه، گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل صمت، نمایندگان مرکز بهداشت زاهدان، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از واحد‌های صنفی شب زی (رستوران، غذای آماده، فست‌فود و...) در زاهدان انجام شد.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای ۱۰ واحد صنفی پرونده با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش کالا‌های تاریخ مصرف گذشته تشکیل شد.

مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد