Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکصد و هشتاد و چهارمین نشست شورای مشاوران وزراء در امور ایثارگران با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، سعید اوحدی معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای مشاوران وزراء و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش برنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی ضمن عرض تسلیت شهادت امام هادی (علیه‌السلام)، با بیان اینکه خدمت به ایثارگران، خدمت به بهترین بندگان خدا است گفت: این خدمت عبادت و فضیلت است و جامعه اسلامی و ملت ایران همیشه آماده جانفشانی برای آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات افزود: صیانت و تکریم مقام شهید و شهادت و خانواده معظم شهداء وظیفه همه است و باید خدمت به آن‌ها را از مسائل حزبی و جناحی و سیاسی جدا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین علوی با بیان اینکه حیات، عزت و حرمت در کشور به ‌واسطه ایثار شهداء و ایثارگران است، تأکید کرد: باید از ارزش‌هایی که ایثارگران به‌ خاطر آن جنگیدند، محافظت کنیم. از سوی دیگر خدمت به ایثارگران برای خادمان، سازندگی به همراه دارد و به انسان روح، حیات و معنویت می‌بخشد و او را از غفلت و لغزش دور می‌کند.

در ادامه اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهداء مظهر اقتدار معنوی هستند، گفت: اقتدار معنوی بود که انقلاب اسلامی را رقم زد و همین اقتدار معنوی تا به امروز این انقلاب، نظام و کشور را پایدار نگه داشته است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تأکید بر لزوم توجه به تاریخ و تجربه‌های تاریخی، افزود: نگاه به تاریخ موجب بصیرت یک جامعه خواهد شد و باید توجه کنیم که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، مهم‌ترین بستر و زمینه ایجاد اقتدار معنوی است.

در این مراسم همچنین لوح تقدیر سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط سردار شریفی رییس اداره ایثارگران سپاه به مهندس اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهداء شد.

در پایان این نشست نیز از کتاب‌های «درگاه این خانه بوسیدنی است» و «نغمه‌های عشق» و تمبر یادبود شهدای وزارت اطلاعات «سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)» در موزه یادمان شهدای وزارت اطلاعات رونمایی گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجت الاسلام علوی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اقتدار معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان نقده با اشاره به اینکه  تاریخ سیاسی شهرستان نقده هرگز فراموش شدنی نیست ، افزود : فراموش کردن آنها باعث خیانت به خون شهداست و ما وظیفه سنگین اشاعه این فرهنگ و انتقال آن به نسل های آتی را بر عهده داریم .

محمد نوبخت نیا افزود: مردم شهرستان در سال ۱۳۵۸ با دفاع از آرمانهای نظام  غیرت و مردانگی خود را نشان داده اند و امروز وظیفه ما سرکشی ودیدار با خانواده شهداست که باعث آرامش و رفع خستگی در طول یک هفته کاریست .

وی در ادامه گفت : مسیر شهدا بعد از ۴۵ سال از انقلاب هنوز ادامه دارد و مسئولین خودشان را مدیون شهدا می داند  و امروز در جنگ نرم در قالب های دیگر با آرمان شهدا بیعتی دیگر تازه می کنیم .

فرماندار نقده افزود: ما باید مواظب فضاهای موجود باشیم تا اشرار ضد انقلاب و بدخواهان نظام مجددا چشم طمع نداشته باشند .

 

شهید نجفعلی الماس زاده ۱۳۵۸/۱/۳۱بر اثر تیر مستقیم عناصر فریب خورده ضد انقلاب در  نقده به فیض شهادت رسید .

وی  یک شهروند عادی بود وبه شغل کارگری  اشتغال  داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود