Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی رضایی گفت: در دی ماه سال جاری جلسه اول این شورا با دستور جلسه بررسی مسائل و مشکلات ناشی از آتش سوزی خطوط لوله نفت منطقه میانکوه تشکیل و مصوباتی اتخاذ شد که متاسفانه در این راستا کم کاری صورت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی رضایی سرپیری رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در مصوبات جلسه قبل طرح مطلب شد که مدیران دستگاه های اجرایی خساراتی که در طی آتش سوزی لوله نفت مارون به مردم بخش میانکوه و شهر سرخون و همچنین دستگاه ها وارد شده  را به صورت دقیق برآورد و به فرمانداری شهرستان اردل و شورای اسلامی استان جهت پیگیری های بعدی ارسال کنند که متاسفانه  تعدادی از دستگاه ها در ارسال برآورد خسارات کم کاری کرده که باید علت را به صراحت توضیح دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضایی سرپیری افزود: بنا بر مصوبات جلسه قبل مقرر شد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان تعویض لوله های نفت در منطقه را در اسرع وقت اجرا کند.

وی عنوان کرد: همچنین پیشنهاد داده شد در چارت سازمانی شرکت نفت نماینده ای در استان چهارمحال و بختیاری جهت رفاه حال مردم مستقر شود که علت عدم اجرای این مصوبات را شرکت نفت توضیح دهد.
 
رضایی سرپیری بیان داشت: خدماتی که شهرداری سرخون در پی آتش سوزی لوله نفت مارون در منطقه انجام داده بارز است و از طریق پاسگاه موارد صورتجلسه شد و مصوبه کارشناس رسمی نیز ضمیمه آن است اما چرا تا کنون توسط  شرکت نفت توافقی جهت جبران خسارت شهرداری منعقد نشده؟
               
وی  با اشاره به برآورد خسارات مردمی و نظارت بر وضعیت محیط زیستی تلمبه خانه گندمکار گفت: بنا بر اظهارات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان مشکل محل دفن خاک آلوده در تلمبه خانه گندمکار رفع شده در همین راستا  از اداره کل محیط زیست و مرکز بهداشت استان می خواهیم که از محل بازدید و نسبت به تائید موضوع و حل مشکل مردم اقدام کند.
               
رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات جلسه قبل این شورا افزود: در این جلسه مشکل آب شرب و کشاورزی منطقه میانکوه بررسی شد که امیدواریم در این جلسات  به نتایج مثبتی رسیده بگونه ای که حرفی برای گفتن به مردم زجر کشیده بخش میانکوه و شهر سرخون داشته باشیم.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لوله نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • هوای مشهد قابل قبول است
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است