Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه اراک بیان کرد: تاریخ ملت ایران پر از حماسه سازی و سرافرازی است و امروز در گام دوم انقلاب باید با استفاده از تجربیات ارزنده چهل سال گذشته و راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب آینده‌ای درخشان برای خود و جامعه ترسیم کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان گفت: ماه رجب بهار اولیای خداست و مقدمه‌ای برای ورود به دو ماه نورانی شعبان و رمضان است و باید از این ایام نورانی به خوبی استفاده کنیم چراکه تمام این ۳ ماه به منزله شب قدر است و جایگاهی والا دارد که می توان با استفاده درست از آن زمینه ساز تحولات عظیم در جامعه اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دری نجف آبادی اظهار کرد: حضور مسئولانه و معنادار ملت ایران در راهپیمایی متفاوت خودرویی و موتوری در یوم الله ۲۲ بهمن برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار ملت ایران اضافه کرد و حماسه ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساند.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران باید خود را برای حرکت شتابنده در گام دوم انقلاب اسلامی با قوت آماده کند و با عزمی فولادین و عشقی وصف نشدنی برای ساختن آینده اقدام کند و باغ بزرگ ایران اسلامی را با اقتدار بسازد تا علاوه بر اینکه چشم دشمنان را کور کند امید برای دوستداران را مضاعف سازد.

امام جمعه اراک بیان کرد: تاریخ ملت ایران پر از حماسه سازی و سرافرازی است و امروز در گام دوم انقلاب باید با استفاده از تجربیات ارزنده چهل سال گذشته و راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب آینده ای درخشان برای خود و جامعه ترسیم کنیم.

دری نجف آبادی افزود: ملت ایران در انتخابات آینده باید یک حماسه دیگر رقم بزند و با انتخاب افرادی شایسته در ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی ، مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی آینده ای پر افتخار برای خود بسازد و با عزم و اراده ای فولادین به صحنه بیایند و مشارکتی بی نظیر رقم بزنند.

وی گفت: امروز ملت ایران باید خود را برای ساختن آینده ای روشن آماده کنند و لازمه آن حضور باشکوه و معنادار در انتخابات آینده است که باید با تکیه بر تجربیات گذشته خود را برای یک تصمیم بزرگ آماده کند و نباید در تصمیم خود دچار اشتباه شود چراکه ذره ای غفلت گناهی نابخشودنی است و سرنوشت یک ملت را تغییر می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ابعاد بسیار گسترده ای دارد که یکی از آن ابعاد مجاهدت های قبل از انقلاب و مجاهدت های ۴۲ ساله در طول انقلاب است و یک جریان عظیمی از مجاهدت و ایثارگری هم در قبل از انقلاب و هم تا به امروز پشتوانه این انقلاب است و باید این مجاهدت ها استمرار داشته باشد تا به افق ترسیم شده است پیدا کنیم.

امام جمعه اراک به قیام 19 بهمن مردم تبریز اشاره کرد و ادامه داد: قیام ۲۹ بهمن ماه مردم غیور تبریز حماسه ای بزرگ در تاریخ ایران عزیز است و اگر مردم تبریز شجاعانه در صحنه حاضر نمی شدند و آن قیام پر افتخار را انجام منجی دادند امروز سرنوشت ملت ایران مشخص نبود و مردم تبریز در چنین روزی تصمیم بزرگی اتخاذ کردند و البته تصمیم بزرگ مردم تبریز برگرفته از تفکر و سیره ارزشمند حضرت امام(ره) بود و امروز ملت ایران با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری باید خود را برای تصمیمات بزرگ آماده کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک امانت بزرگ الهی است که هم باید به خوبی از آن پاسداری کنیم و نباید بگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد و هم باید راه پرافتخار امام، شهدا و مقام معظم رهبری را با اقتدار دنبال کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مردم تبریز ملت ایران آینده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • نسل جدید مدافعان ایتالیایی، آینده ای درخشان پیش رو دارد / فیلم
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • توافق مشترک مارس مبنای تعامل ایران و آژانس است/ آغاز تهیه پیش‌نویس برای تعاملات آینده
  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده