Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز چهارشنبه 29 بهمن – 17 فوریه در خصوص مهمترین مسائل فوتبال صحبت کردند که مهمترین خبر شب گذشته، باخت سنگین بارسا در خانه مقابل سن ژرمن بود.

شب گذشته بارسلونا در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن 4 بر یک شکست خورد و یک قدم تا حذف پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه کیلیان امباپه نمایشی درخشان داشت و توانست 3 گل به بارسلونا بزند و در نبود نیمار و دی‌ماریا به مرد اصلی فرانسه بدل شود.

مارکا تیتر «امباپه کار بارسلونا را تمام کرد» را به روی جلد برد و از یک شرمساری دیگر برای آبی‌اناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا نوشت. بارسلونا در بازی قبلی از بایرن مونیخ 8 بر 2 شکست خوردند و شب گذشته نیز 4 بر یک در خانه نتیجه را واگذار کردند. مارکا نوشت که پاریس تیم برتر میدان بود و امباپه هتریک خود بارسلونا را به حذف نزدیک کرد.

 بررسی روزنامه‌های روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

این رسانه مادریدی همچنین از بازی امشب سویا مقابل دورتموند نوشت و شاگردان لوپتگی را تشنه برای  پیروزی خواند. همچنین نوشت که سویا پذیرای هالند و پاپو گومز در دیدار امشب خواهد بود.

آ.اس چاپ مادرید تیتر «طوفان امباپه» را به روی جلد برد و از هت‌تریک ستاره فرانسوی پاریس نوشت.  این رسانه نوشت که مسی یک بار دیگر در روز مهمی دیگر اسیر رقیب شد و نتوانست کاری برای تیمش انجام دهد.

آ.اس مادرید همچنین از مصاحبه مهم امباپه نوشت که او در خصوص آینده‌اش گفت: من آینده‌ام را به خاطر یک بازی مشخص نمی‌کنم.

رئال مادرید یکی از مشتری‌های اصلی امباپه محسوب می‌شود و نمایش او باعث شده تا همه از حضورش در سانتیاگو و رقابت با بارسلونا صحبت کنند.

موندو چاپ بارسلونا نوشت که امباپه بارسلونای شکننده، بی‌دقت و بی‌شخصیت را شکست داد. این رسانه بارسایی مدعی شد که پاریسی‌ها نشان داد که چقدر قدرتمند هستند و متوقف نخواهند شد.

اسپورت چاپ بارسلونا با تیتر «امباپه بارسا را خُرد کرد» از شکست تحقیرآمیز آبی‌اناری‌ها در خانه نوشت و از نمایش درخشان امباپه و حذف احتمالی تیم کومان پرده برداشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کیلیان امباپه لیونل مسی بازیکن بارسلونا لئو مسی بازیکن پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است

تنیسور شماره ۷ جهان خاطراتش از نخستین بازی با رافائل نادال اسپانیایی در فینال مسابقات ATP-۵۰۰ بارسلون (اسپانیا) در سال ۲۰۱۸ را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورو اسپورت؛ استفانوس سیتسیپاس با اشاره به حضور دوباره رافائل نادال در تورنمنت‌های تنیس گفت: نادال در زمین بازی بی‌رحم است. نخستین بار زمانی که با او در بارسلونا بازی کردم، این را احساس کردم. انرژی و نگرش مصمم او را به یاد دارم. انگار ورزشگاه متعلق به اوست. من آن را در مسابقات با تنیسورهای دیگر احساس نکردم.

تنیسور شماره 7 جهان افزود: از برخی جهات نادال واقعاً ترسناک است. قبل از بازی فینال تورنمنت بارسلونا در سال 2018 عادت نداشتم چنین احساساتی را تجربه کنم، بنابراین این خاطرات هنوز با من هستند. انطباق با این امر زمان برد. البته من با تماشای نادال بزرگ شدم. من پوستری از او در اتاقم آویزان کرده بودم. بنابراین در ابتدا مقاومت در برابر او دشوار بود، او قهرمان دوران کودکی من است.

اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال

استفانوس سیتسیپاس در ادامه اظهار داشت: چندین مسابقه طول کشید تا این حس از بین برود. از این گذشته، من رافا را در مادرید در سال 2019 شکست دادم. این یک دستاورد بزرگ بود. فکر می‌کنم این یکی از بهترین پیروزی‌های من مقابل اوست. من به رافا احترام می‌گذارم، زیرا او کاری کرد که هیچ‌کس به جز فدرر و جوکوویچ انجام نداده است. این سه بازیکن ورزش ما را به نهایت رساندند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان