Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:20:21 GMT

لیگ NBA| لیکرز و نتس پیروز شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۰۷۳۲

لیگ NBA| لیکرز و نتس پیروز شدند

تیم‌های بروکلین نتس و لس‌آنجلس لیکرز در بازی های صبح امروز خود مقابل حریفان در لیگ NBA به پیروزی رسیدند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم لس‌آنجلس لیکرز در بیست و نهمین بازی خود در فصل جاری لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، میهمان تیم مینه سوتا تیمبر وولوز بود و حریف خود را با اختلاف 8 امتیاز شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لبران جیمز، فوق ستاره لیکرز در این بازی 30 امتیاز، 13 ریباند و 7 پاس گل داشت و دنیس شرودر 24 امتیاز دیگر برای لیکرز کسب کرد. آنتونی دیویس به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت. آنتونی ادواردز هم 24 امتیاز برای وولوز به دست آورد.    

در بازی دیگری که در سالن فدکس فوروم شهر ممفیس برگزار شد، تیم میزیان، شکست سنگینی را مقابل نیواورلینز پلیکانز تجربه کرد. زایان ویلیامسون، ستاره جوان پلیکانز 31 امتیاز و جاش هارت 27 امتیاز و 9 ریباند برای این تیم کسب کردند. جا مورانت 28 امتیاز برای ممفیس گریزلیز داشت.

در آخرین بازی امروز، بروکلین نتس با 38 امتیاز و 11 پاس گل جیمز هاردن مقابل میزبان خود فینیکس سانز به پیروزی رسید. کوین دورانت و کایری اروینگ در این بازی غایب بودند. کریس پل نیز در طرف مقابل 29 امتیاز برای فینیکس کسب کرد.

 

تیم میلواکی باکس هم با وجود 34 امتیاز، 10 ریباند و 8 پاس گل یانس آنتتوکنمپو، مغلوب تورونتو رپتورز شد.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

تورونتو 124 - میلواکی 113
لیکرز 112 - مینه سوتا 104
دنور 99 - بوستون 112
نیواورلینز 144 - ممفیس 113
پورتلند 115 - اوکلاهماسیتی 104
بروکلین 128 - فینیکس 124
دیدار تیم‌‌های سان آنتونیو اسپرز و دیترویت پیستونز به زمان دیگری موکول شد.

آمریکا (ان بی ای) بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آمریکا ان بی ای بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: راحت گل خوردن برای ما طبیعی شده و این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی یک بر یک مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: هر دو تیم سعی کردند فوتبال بازی کنند و شانس هم داشتند، اما نمی‌دانم که باید چه کار کنیم که پیروز شویم. به تیم مس هم تبریک می‌گویم. سبک شان تغییر کرده و من دوست دارم. 

وی ادامه داد: تیم حریف در ۱۵ دقیقه اول خوب شروع کرد و طبیعی بود، چون میزبان بودند. بعد از آن کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما گل مساوی را خوردیم. گل راحت خوردن برای ما طبیعی شده است. این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است که خوب بازی می‌کنیم و کنترلش را در اختیار داریم، اما در نهایت مساوی می‌شود.

سرمربی گل گهر با اشاره به اینکه به صورت کلی از شرایط راضی هستم، عنوان کرد: اینکه بازی مساوی شده مشکلی نیست، اما اینکه بازی در اختیار ما بود و برنده نشدیم، ناراحت کننده است. به نظر من لیافت این را داشتیم که برنده شویم.

اوزوزنیدیس تاکید کرد: ما راهمان را ادامه می‌دهیم. امیدوارم مصدومان ما باز گردند. زنده روح هم مصدوم بود و انتظار نداشتم که به صورت کامل بازی کند. معتقدم که ما تا اینجای کار شایسته امتیازات بیشتر بوده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز