Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز چهارشنبه به رسانه ها گفت: این مجوزها با هدف توسعه کسب و کارهای دیجیتال و ساماندهی این مشاغل صادر شد.

وی افزود: این مجوزها شامل ۱۴ مورد رسانه های همراه و هوشمند شامل ۶ مورد در سمنان، ۶ مورد در دامغان و ۲ مورد در شاهرود، ۲۵ فقره پروانه نشر شامل ۱۶ مورد نشر دیجیتال برخط، هشت مورد نشر دیجیتال مبتنی بر حامل، یک مورد تکثیر حامل های دیجیتال است که از این تعداد هفت مورد در شاهرود، ۹ مورد در سمنان و ۹ مورد در دامغان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح ادامه داد: صدور ۳۴ مجوز وبسایت ها، مجوز فعالیت چهار مجتمع دیجیتال شهری و یک مجتمع دیجیتال استانی، پنج فقره مجوز انتشار حامل از جمله ۲ مورد شرکت تعاونی و ۲ مورد حقیقی و یک مورد مجوز انتشار بر حامل از دیگر فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر سامانه ای شدن صدور مجوزها نشانی سامانه رسانه های دیجیتال را Samandehi.ir عنوان و بیان کرد: متقاضیان دریافت اینگونه مجوزها می توانند برای دریافت خدمات مختلف در زمینه های پیام‌رسان و شبکه های اجتماعی، ثبت کانال و صفحه در پیام‌رسان و شبکه اجتماعی، ثبت وبسایت، نرم افزارهای موبایلی، نرم افزار و محتواهای دیجیتالی بر حامل، مجوز فعالیت فرهنگی دیجیتالی، صدور مجوز خدمات ارزش افزوده، بخش نمایشگاه ها، بخش جشنواره ها و شکایات و گزارشات مردمی به این سامانه مراجعه کنند.

حامل دیجیتال عبارت از ابزاری است که داده به منظور تبادل یا عرضه بدون استفاده از شبکه، بر روی آن ذخیره می شود، نشر دیجیتال نیز به قراردادن داده در معرض عرضه از طریق رسانه‌های دیجیتال به دو گونه نشر برحامل و نشر برخی تقسیم می شود، نشر دیجیتال برحامل نیز به نشر دیجیتال از طریق حامل دیجیتال و نشر برخط به نشر دیجیتال از طریق رسانه برخط گفته می شود.

برچسب‌ها مرکز رسانه های دیجیتال سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فضای دیجیتال دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز رسانه های دیجیتال سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز رسانه های دیجیتال سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فضای دیجیتال دیجیتال اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی نشر دیجیتال رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت

به گزارش صدای ایران از ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است: در نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت زنده یاد از بزرگان موسیقی در خراسان شمالی را دریافت کردم شادروان حاج عیسی قلی‌پور که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در پرونده داشت، سینه‌اش لبریز از روایات، حکایات و اشعاری بود که زلالی مذهب، عشق، عرفان، حماسه و احساس را تجلی می‌بخشید.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: دیدار با این هنرمند فقید و شنیدن هنر روح بخش او از بیادماندنی‌ترین خاطرات اینجانب در سفر به خراسان شمالی است.

وی اضافه کرد: اینجانب ضمن نکوداشت نام و یاد این هنرمند فقید، ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه هنری ایران اسلامی، هنرمندان خراسان شمالی، خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای او از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌نمایم.

استاد عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان جمعه- ۱۴ اردیبهشت‌ماه- پس از تحمل یک دوره بیماری سرطان در بجنورد دارفانی را وداع گفت.

قلی پور خواننده گویش‌های ترکی بجنوردی، کرمانجی، فارسی و ترکمنی، بیش از شصت سال خنیاگر نغمه‌های مختلف خراسانی و آیین‌های مذهبی منطقه شمال خراسان بود. وی در جشنواره‌های متعددی شرکت کرد و کسب مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی از افتخارات این هنرمند فقید است.

این هنرمند گواهینامه درجه یک هنری را سال ۱۳۹۵ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی دریافت کرد و سال ۱۳۹۸ اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی نخستین کاشی ماندگار در بجنورد را بر سردر منزل عیسی قلی پور نصب کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • اگر مجوز کاغذی و قدیمی را به الکترونیک تبدیل نکنیم، چه می‌شود؟
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد