Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:25:19 GMT

کشف 50 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۰۹۴۹

کشف 50 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس پلیس امنیت قضایی استان اردبیل از کشف ۵۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در اردبیل خبر داد.

سرهنگ جعفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال، شناسایی دارندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز و جلوگیری از فعالیت‌های غیرمجاز با هوشیاری و رصد اطلاعاتی کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان اردبیل شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بررسی از محل مزرعه استخراج ارز دیجیتال موسوم به بیت کوین 50 دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال ماینر به ارزش  5 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

جعفری با بیان اینکه پرونده تشکیل شد و به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد، ادامه داد: هرگونه فعالیت غیرمجاز در این زمینه باید سریعا شناسایی و با مرتکبین اقدام لازم قانونی انجام گیرد.

رئیس پلیس امنیت قضایی استان اردبیل اضافه کرد:  از شرکت توزیع برق استان نیز درخواست می‌شود تا مشترکین پرمصرف و مشکوک  را شناسایی کرده و جهت بررسی موضوع و اقدام لازم قانونی در اختیارمسئولین حوزه‌های قضایی قرار دهند.

به گفته وی شهروندان نیزدر صورت اطلاع از مکان‌های مشابه به اداره برق و مراجع انتظامی اطلاع دهند.

انتهای‌پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگاه استخراج ارز دیجیتالی استخراج ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۷ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه در گیلان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرائم در سطح جامعه عنوان کرد و گفت: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک روزه به صورت متمرکز در سطح استان گیلان اجرا شد، از شناسایی و دستگیری ۵۷ محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تأکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، تصریح کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد