Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه‌گیری ویروس کرونا و وضع محدودیتهای سفر باعث شده سفرهای هوایی در آمریکا ۶۰.۱ درصد در ۲۰۲۰ کاهش یافته و به پایین‌ترین رقم از ۱۹۸۴ برسد. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد حمل و نقل مسافربری هوایی در این کشور 60.1 درصد در 2020 کاهش یافته و به پایین‌ترین رقم از 1984 رسیده که نتیجه سقوط تقاضا برای مسافرت های هوایی به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

  این وزارتخانه اعلام کرد به طور متوسط 368 میلیون نفر سفر هوایی در 2020 صورت گرفته که پایین‌تر از 922.6 میلیون سفر ثبت شده در 2019 است. پایین ترین رقمی که برای سفرهای هوایی در آمریکا ثبت شده مربوط به 1984 و برابر با 351.6 میلیون سفر است.

 سفرهای هوایی در ماه دسامبر 62 درصد کاهش یافت که تا حدی بیشتر از کاهش سفرها در ماه نوامبر بود. وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد سفرهای هوایی داخلی در آمریکا در کل سال گذشته میلادی 58.7 درصد کاهش یافته و سفرهای بین المللی به خاطر وضع محدودیتهای سفر در بسیاری از کشورها 70.4 درصد پایین آمده است.

بایدن مجدداً برای اروپا و برزیل محدودیت‌های سفر وضع کردزیان خالص 35 میلیارد دلاری شرکت‌های هواپیمایی آمریکا در سال 2020

 خطوط هوایی آمریکا یک گروه تجاری در صنعت هوانوردی آمریکاست که شرکت های هواپیمایی امریکن ایرلاینز، دلتا ایرلاینز، یونایتد ایرلاینز، ساوت وست ایرلاینز و برخی شرکت‌های دیگر را در بر می‌گیرد. طبق گزارش این گروه، 9 شرکت هواپیمایی بزرگ آمریکا 46 میلیارد دلار در 2020 از دست داده اند. این گروه همچنین اعلام کرد تعداد سفرهای هوایی احتمالاً تا 2023 یا 2024 به سطح قبل از بحران کرونا بازنمی‌گردد.

 شهروندان آمریکایی هنوز هم اجازه سفر به اکثر مناطق اروپا و سایر کشورها را ندارند و سفرهای تجاری شدیداً کاهش یافته است. تعداد پروازهای انجام شده در آمریکا 45 درصد پایین آمده است.

 انتهای پیام/41

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سفرهای هوایی پایین ترین کاهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901663

دیگر خبرها

  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • قیمت جهانی طلا به ۲۲۸۳ دلار و ۲۳ سنت رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • چرا نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی پایین است؟
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد