Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در برنامه دفاعی کشور جایی برای سلاح کشتار جمعی و از جمله هسته ای وجود ندارد و نخواهد داشت، گفت: این تصمیم قاطع نظام است و ایران نمی خواهد دارنده و نگهدارنده سلاح هسته ای باشد.

    بزرگداشت قیام 29 بهمن مردم تبریز؛ امروز هم از پشتوانه های عظیم ملت ایران، مردم عزیز تبریز، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و همه آذری‌زبان‌هایی هستند که در شمال‌غرب کشور تلاش و ایستادگی می‌کنند
    قدردانی از مجلس شورای اسلامی برای تصویب اصلاحیه بودجه سال
    تصمیم قاطع نظام؛ سلاح کشتار جمعی و از جمله هسته‌ای در برنامه دفاعی ایران جایی نخواهد داشت
    نمی‌خواهیم فعالیت مخفی هسته‌ای داشته باشیم، نه دیروز و نه امروز و نه فردا؛ این تصمیم قاطع جمهوری اسلامی ایران است آمریکا و اروپا و سازمان ملل بخواهند یا نخواهند
    نظر نظام در بحث سلاح هسته ای فتوای مقام معظم رهبری و همان عهدی است که در ان‌پی‌تی و پادمان بستیم و به این عهد پایبندیم
    ایران ممکن است در بستن پیمان و عهد سختگیر باشد اما اگر پیمانی را امضا کرد تا آخر پای آن می ایستد و در موضوع هسته‌ای هم چنین خواهد بود

به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، افزود:  جمهوری اسلامی ایران هیچوقت نمی خواهد از سلاح هسته ای استفاده کند و این نه حرف امروز، بلکه از سال 1370 بارها و بارها در این زمینه صحبت کرده ایم و همیشه نظر واحد در این زمینه بوده است که دنبال سلاح هسته ای نخواهیم بود اما دنبال فناوری هسته ای هستیم و خواهیم بود که حق ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روحانی با اشاره به اینکه ما پادمان را اجرا کردیم و می کنیم، اظهار داشت: ما نمی خواهیم فعالیت مخفی هسته ای داشته باشیم، نه دیروز ، نه امروز و نه فردا، این تصمیم قاطع ما است چه آمریکا و اروپا بخواهند و چه نخواهند. در این زمینه نظر مقام معظم رهبری به عنوان فتوا برای ما اصل است و از عهدی که بستیم خارج نخواهیم شد.
رئیس جمهور همچنین توافق هسته ای (برجام) را حاصل ماه ها تلاش و پیگیری بین ایران و 6 کشور بزرگ دانست و گفت: این توافق به سادگی بدست نیامده است و امروز هم ما برجام را به همان شکل که در 23 تیرماه  94 تصویب شد قبول داریم، هیچ تغییری در آن را نمی پذیریم  و روی عهد خود هم ایستاده ایم.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روحانی جلسه هیات دولت سلاح هسته ای تصمیم قاطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • امروز در تهران نفس بکشید