Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -  در یازدهمین گردهمایی سالانه روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور با عنوان «مدیریت شعب در دوران اشاعه ویروس کرونا»، از روسای شعب برتر بانک سینا تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  در این همایش که بیست و ششم بهمن ماه سال جاری به همت مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران و با حضور قائم مقام و دیگر مدیران ارشد بانک مرکزی و همچنین مدیران شبکه بانکی به صورت مجازی برگزار شد، از 9 رئیس شعبه بانک سینا قدردانی به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسامی روسای شعب برتر مطابق شاخص های تعیین بدین شرح است:
رتبه اول) سیدمحمد عزیزی- شعبه پارک ساعی
رتبه دوم) مهدی مرتضی زاده- شعبه بنیاد
رتبه سوم) وحید رضایی- شعبه میدان مادر


نفرات بعدی نیز به ترتیب عبارتند از:
علی کلانتری پور- شعبه بلوار جهاد کرمان، رضا امیری- شعبه امام خمینی(ره) تبریز، عباس ایزدی فر- شعبه فرهنگ مازندران، آرش فخرکندری- شعبه وکیل آباد مشهد، سید محمد رضا محدث کسائی- شعبه رودکی اصفهان و مهدی ابراهیم زاده شعبه استقلال شیراز

گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور، همه ساله با هدف قدردانی و تکریم روسای موفق، انتقال تجربه و دستاوردهای آن‌ها و دستیابی به آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌های عرصه بانکی و آشنایی با دیدگاه‌های مدیران ارشد نظام بانکی کشور برگزار می‌شود.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: روسای موفق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۵۲ درصد به ۲۳.۵۱ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه رسید. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی