Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:53:22 GMT

«حبس مجرد» با مهدی کوشکی و ثریا قاسمی کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۱۴۸۲

«حبس مجرد» با مهدی کوشکی و ثریا قاسمی کلید خورد

فیلم سینمایی «حبس مجرد» به کارگردانی محمد حسام حدادیان و تهیه‌کنندگی مهران مهدویان با حضور بازیگران اصلی فیلم در تهران کلید خورد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری «حبس مجرد» که اولین تجربه کارگردانی بلند حدادیان محسوب می‌شود، با فیلمنامه‌ای در فضای اجتماعی و شهری، از روز گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جنوب شهر تهران آغاز شده و تاکنون بازیگرانی چون مهدی کوشکی، ثریا قاسمی، پیمان مقدمی، سیاوش چراغی‌پور و مهرداد ضیایی مقابل دوربین رفته‌اند و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فیلمبرداری آن تا اواخر اسفند به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: « وحید برای فرار از پرداخت مهریه و فعالیت در یکی از سایت‌های شرط بندی تصمیم به فرار و خروج غیر قانونی از کشور را دارد که در این مسیر با مشکلاتی روبرو می‌شود.»

مهدی کوشکی، پیمان مقدمی، سیاوش چراغی‌پور، مهرداد ضیایی، یلدا عباسی، وحید نیک‌راد، زهرا نامور، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، زینب شعبانی و با حضور سید جواد یحیویی و با هنرمندی ثریا قاسمی به همراه مرسانا حدادیان و ایلانا حدادیان به عنوان بازیگران کودک، در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبردار : ابوالفضل نباتی، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح‌مرزی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، طراح صحنه و لباس: میلاد آجودانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهرنوش حسینی، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، مدیر تولید: سیامک باحجب، مدیر تدارکات: علی رستمی‌نیا، عکاس: فاطمه تقوی، فیلمبردار پشت صحنه: محمود ناقل و جانشین تولید: شیما انصاری.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثریا قاسمی مهدی کوشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت

ایسنا/کرمان رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان بم گفت: زن بمی که چهار روز بین دو دیوار گرفتار شده بود، توسط آتش نشانانان نجات پیدا کرد.

محسن حدادیان در گفت و گو با ایسنا از نجات فرد گرفتار در بین دو دیوار خبر داد و اظهار کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۵، نیروها به محل اعزام شدند و فرد گرفتار که خانم بود و برای جمع‌آوری ضایعات وارد محل شده بود را نجات دادند.

وی افزود: آتش نشانان پس از شکافتن دیوار منزل همسایه توانستند فرد گرفتار را نجات بدهند.

حدادیان سن فرد گرفتار بین دیوار را بین ۳۰ تا ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: وی پس از نجات، تحویل اورژانس داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند