Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@10:11:27 GMT

روسیه تهدیدی برای همه اعضای ناتو به شمار می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۱۵۰۷

روسیه تهدیدی برای همه اعضای ناتو به شمار می‌رود

به گزارش ایلنا، سخنگوی پنتاگون با انتشار گزارشی بر پایگاه وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که روسیه تهدیدی برای همه اعضای ناتو به شمار می‌رود.

در این گزارش آمده است: «روسیه تهدید آشکاری برای همه متحدان ناتو از جمله آمریکا به شمار می‌رود. روسیه شفافیت و قدرت پیش‌بینی را تخریب می‌کند. آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود از نیروی نظامی استفاده می‌کنند‌، از گروه‌های نیابتی پشتیبانی می‌کنند، آشوب و شبهه ایجاد و سیستم بین‌المللی را تضعیف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش وزارت دفاع آمریکا، مقامات این کشور قصد دارند منافع ویژه خود را تقویت کنند. همچنین تاکید شده است که روسیه مسئول اعمال خصمانه و پرخاشگرانه خود است.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در این گزارش نوشته است: «به اعتقاد من روسیه با چنین عملکردی خواهان تضعیف امنیت و ثبات در سراسر جهان است. ما این را نیز در همکاری روسیه با چین می‌بینیم، چنانکه ‌تاد والترز‌، فرمانده عالی ناتو  در اروپا گفته این مشارکت مصلحتی است.»

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روسیه ناتو سخنگوی پنتاگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید

 وزارت بهداشت فلسطین در غزه، تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان تجاوزهای رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش این رژیم به نوار غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پنج مورد جنایت طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ شهروند فلسطینی را شهید و ۷۵ نفر دیگر را زخمی کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه افزود که تعدادی از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی همچنان زیر آوار و در جاده ها هستند و آمبولانس ها و کارکنان جمعیت هلال احمر فلسطین نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد