Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پس از ورود به کرمانشاه با حسین خوش اقبال معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و حجت الاسلام صالحی مشاور استاندار در امور روحانیت دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری روز چهارشنبه به شهرستان های اهل سنت نشین پاوه و روانسر سفر خواهد کرد و با امامان جمعه این شهرها دیدار و گفت و گو می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با سفر به شهرستان پاوه  ابتدا با حضور در یادمان شهدای شهرستان پاوه به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهد کرد و دیدار با ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه و عضو شورای مدارس برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور و دیدار با اعضای شورای روحانیت پاوه از دیگر برنامه های سفر به این شهرستان است.

دیدار با ماموستا ملا سید محمد محمدی امام جمعه روانسر و خانواده مرحوم ماموستا ملا عبدالله غفوری امام جمعه فقید روانسر از برنامه های دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سفر به شهرستان روانسر است.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری  همچنین در ادامه سفر خود به استان کرمانشاه با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

دیدار با شورای روحانیت و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ، دیدار با خانواده مرحوم ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه ، نشست خبری با اصحاب رسانه و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه از دیگر برنامه های سفر سه روزه دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به استان کرمانشاه است.

برچسب‌ها مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روانسر کرمانشاه حمید شهریاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روانسر کرمانشاه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روانسر کرمانشاه حمید شهریاری اخبار کنکور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ماموستا ملا امام جمعه اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی