Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، زینی وند، استاندار کرمان در چهارمین سفر استانی خود به شرق استان کرمان امروز به شهرستان‌های نرماشیر، ریگان و فهرج سفر کرده است.

در این سفر مجتمع گلخانه‌ای روداب نرماشیر با اشتغالزایی ۳۰۰ نفر یکی از بزرگترین واحد‌های گلخانه‌ای شرق استان کرمان است که طرح توسعه آن نیز با احداث فاز‌های بعدی در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این واحد گلخانه‌ای با ۳۳ هکتار وسعت، انواع صیفی‌جات کشت می‌شود که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به کمک بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.

همچنین امروز با حضور استاندار کرمان، عملیات اجرایی ساخت کارخانه نئوپان شهرستان نرماشیر نیز آغاز شد این کارخانه نیز با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار احداث می‌شود و برای ۳۰۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

زینی وند در سفر امروز خود به نرماشیر از بخش‌های بیمارستان جوادالائمه (ع) و طرح توسعه این بیمارستان بازدید و از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد.

در جریان سفر امروز استاندار کرمان به نرماشیر اهالی روستای مومن آباد از توابع این شهرستان خواستار مساعدت برای ساماندهی کوچه‌ها و معابر این آبادی شدند، که زینی وند دستور رسیدگی به این مهم را صادر کرد.

استاندار کرمان و هیات همراه در ابتدای ورود به نرماشیر با حضور در گلزار شهدای این شهر با اهدای گل و نثار فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارکرمان گلخانه داران استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس